Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 04 čer 2018, 18:29

U mňa vypadajú aj po 30 000 km ako nové.... Takže jedine že by si chcel meniť gramáž :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1233
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dusanSK » 04 čer 2018, 19:46

Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?
Obrázek / SPRITMONITOR.DE: Obrázek
Uživatelský avatar
dusanSK

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 194
Registrován: 16 črc 2016, 00:00
Skútr / moto: Honda PCX (2017)
Tuning / úpravy: vyššie plexi Honda + deflektor Loster NC3, kufor Honda 39 l, slidery TechPulley 14 g

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 05 čer 2018, 20:37

0,5g nepoznáš....

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mk-tec » 03 črc 2018, 20:32

Kucí, kde sehnat kluzáky Dr. Pulley 26x13 19g s "oušky" proti přetočení...
Měl jsem je a teď sháním pro kamarády a nějak nemůžu narazit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JardaB » 03 črc 2018, 21:11

JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mk-tec » 03 črc 2018, 22:01

Díky, tam jsem už psal, zatím bez vyjádření, tak uvidíme...
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Olda » 04 črc 2018, 06:20

V zimě jsem si s ním dopisoval ,sháněl jsem též s ouškama do burgmana,tak mi napsal,že má už jen tyhle s ouškama,tak jsem objednal a poslal mi je,nebyl problém.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dusanSK » 06 srp 2018, 23:15

dusanSK píše:Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?

Po prečítaní mnohých diskusií a zvážení mojich preferencií som sa nakoniec rozhodol dať tam až 13,5 g slidery, čo je viac ako sa bežne odporúča. Akcelerácia pri rozbehu z nuly nie je rýchlejšia, možno je dokonca o máličko pomalšia (neviem objektívne posúdiť, ale subjektívne sa mi zdá) - to mi však vôbec neprekáža. Výhody však badám presne tam, kde som ich chcel: pôvodne mi jazda pri 90 km/h po diaľnici za kamiónom dosť zvyšovala spotrebu, motor šiel na zbytočne vysoké otáčky, i podľa palubného počítača (ktorý ukazuje menej) to rýchlo stúplo nad 2 l, reálne tak 2,4. Teraz to pri takejto jazde ukazuje cca 1,7, teda vlastne už mi jazda po diaľnici nezvyšuje spotrebu oproti kľudnej výletnej jazde pri 70 - 80 a celkovo mám pocit, že sa motor menej namáha. Skúsil som to dva razy na dlhej ceste diaľnicou (rôzne cesty). Podľa GPS záznamu je i maximálna rýchlosť o trochu vyššia, no nie moc - o cca 5 - 10 km/h.

Prudký kopec zo Zázrivej do Terchovej mi predtým ťahalo 50 km/h, teraz naposledy som sa s vymenenými valčekmi dostal na 60 km/h, no zatiaľ som šiel len raz a je možné, že som mal nejaký priaznivý vietor, lebo sa mi to nejako nezdá, tu som nečakal zlepšenie.
Obrázek / SPRITMONITOR.DE: Obrázek
Uživatelský avatar
dusanSK

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 194
Registrován: 16 črc 2016, 00:00
Skútr / moto: Honda PCX (2017)
Tuning / úpravy: vyššie plexi Honda + deflektor Loster NC3, kufor Honda 39 l, slidery TechPulley 14 g

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod ivos11 » 06 lis 2018, 14:52

Ja som sa tiež rozhodol na moju pcx pre slidery a nebanujem. Na rýchlosti mi to pridalo asi 7km, rozjazdy o niečo lepšie ale trhanie asvaltu čakať netreba. Pri jazde po dialnici to točilo o niečo menej. Mal som myslím že 13g najazdil som s nimi cca 7000km.
ivos11

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 30 říj 2018, 17:30
Bydliště: Malacky
Skútr / moto: Honda FORZA 300

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 27 dub 2019, 07:15

Mám te zkušenosti z novou verzi tech pulley sliding roll ?Obrázek

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod vinc9 » 09 kvě 2020, 22:01

Měl jsem válečky Dr pulley ve variátoru malossi. Zkusil jsem toho už hodně, ale tahle varianta mi přišla jako nejlepší, skútr jezdil parádně jak od spoda,tak maximálka.Bohužel první generace těchto válečků neměla křidélka proti přetočení a jak má malossi věští stoupání, tak se překlápějí.Objednal jsem z Německa tuto druhou generaci techpulley.Nevim proč, ale není to takové.Skutr točí zhruba stejně jako Dr pulley, ale dynamika taková není.Težko říct, jestli by pomohly o něco těžší válečky,vzal jsem stejnou gramáž. Zkoušeno na Honda Forza 125. Jak říkám, úplně nejlépe to jezdilo s válečkem první generace Dr pulley, variátor malossi a váleček 20x17 9gr
vinc9

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 03 bře 2015, 20:05
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Skútr / moto: Honda Forza 125 (2017)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 10 kvě 2020, 06:22

Naposledy upravil kalis323 dne 11 kvě 2020, 13:10, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod vinc9 » 10 kvě 2020, 08:53

To ano, jsou určeny do originál variátorů, samozřejmě musíš odečítat hmotnost od válečků, určených k danému variátoru.Takže v malossi je u 125 10 gr, pulley dáváš o 10-15 procent méně,v tom se s tebou nikdo nepře ;-)
vinc9

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 03 bře 2015, 20:05
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Skútr / moto: Honda Forza 125 (2017)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 10 kvě 2020, 09:10

Naposledy upravil kalis323 dne 11 kvě 2020, 13:10, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod vinc9 » 10 kvě 2020, 09:31

U těchto válečků se doporučuje volit menší hmotnost od originálního osazení o 10 procent,pokud váleček má 10gr, volím Dr pulley 9gr, na to jsem nepřišel já,ale ten kdo vymyslel matematiku. Jak jsem psal výše, už jsem toho zkusil mnoho a těžko někomu radit na jiný skútr, mám zkušenosti pouze s forzou 125
vinc9

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 03 bře 2015, 20:05
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Skútr / moto: Honda Forza 125 (2017)

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron