Moje reálná zkušenost se slidery Dr. Pulley....
Objednány slidery Dr. Pulley - typ Dr.Pulley Sliding roll SR2015/6-11 gr. +
vodítka varíátoru - Dr.Pulley sliding pieces SP2015-J
odkazy zde:
https://drpulley.sho...R2015/6-11::541.htmlhttps://drpulley.sho...-SP2015-J::1002.htmlCena dohromady i s poštovným: 52,70 EUR, což je při aktuálním kurzu cca 1350 ,- Kč
Před instalací jsem přemýšlel o váze sliderů, protože origo válečky mají 12,5 gr. Podle doporučení na shopu Dr. Pulley by se měly dávat slidery o cca 10 - 15 % lehčí. Chtěl jsem zvolit ideální kompromis, mezi akcelerací a max. rychlostí. Tudíž jsem i po přečetení pár příspěvků na německém fóru (odkaz zde:)
http://drpulley.info...da-s-wing-125-sh125/zvolil váhu 11 gr. Toto jsem měl už i v reálném provozu otestováno od kolegy, který má taky S-Winga 125 s podobným nájezdem kilometrů a slidery pořídil cca o 14 dní dříve než já a než je pořizoval, tak jsme spolu laborovali, jaká hmotnost válečků bude ideálním kompromisem a shodli jsme se na 11 gr. Což se nám zatím ukazuje jako velmi dobrá volba. Já jsem je zatím vyzkoušel jen na pár km jízdy a tady jsou mé postřehy...
Maximální rychlost se mi z původních cca 110 km/h tachometrově při 10 000 ot/min posunula asi na 120 km/h při 9500 ot/min. A když to vezmu kolem a kolem tak se mi snížily otáčky v celém spektru od cca 70 km/h až po maximální rychlost o cca 500 ot/min, což bude mít v konečném důsledku i pozitivní efekt na spotřebu. Kolega, co je má již namontované mi potvrdil, že se mů zatím snížila průměrná spotřeba ze 2,9 - 3,0 na cca 2,7 l/100 km. Já teprve uvidím, ale myslím si, že to tak opravdu bude, když mi pal PC po testovací jízdě, kde jsem zkoušel akceleraci a max rychlost ukázal průměr 3,1 l/100 km, přičemž po tom co mám zatím s S-Wingem odježděno odhaduji, že ná původních válečcích bych byl někde na 3,4 - 3,5 l/100 km při stejném tempu a rychlostech. Zatím tedy mohu říct, že jsem velmi spokojen a byla to dobrá volba, pořízení sliderů Dr. Pulley do standardního variátoru...
Zde je ještě tabulka otáček motoru při různých rychlostech v době, když jsem měl ještě variátor s originálními válečky:
80 km/h - 7300 ot/min
90 km/h - 8200 ot/min
100 km/h - 9000 ot/min
max 110 km/h - 10000 ot/ min
po delší projížďce a podrobnějším odsledování otáček motoru s "vylepšeným variátorem" doplním tabulku ještě o aktuální hodnoty
Více na:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=10 ... ddid=66277Copyright © Motorkari.cz