Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
25 kvě 2017, 20:49
Max nezkouseno ale tacho jsem jel 121km/h
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
26 kvě 2017, 07:25
Otáčky v červeném poli?
Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk
26 kvě 2017, 13:45
Cervene nemam mam digital
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
24 čer 2017, 09:52
Tak jsem se konečně rozhoupal a dal jsem je do sériovýho variátoru v Aprilii Leonardo 250, s motorem Yamaha, stejnej jako v Majesty. Původní gramáž 14g, nahrazeno Pulleyema 12,5g (pozor u Majesty se dávali dvě gramáže 11g a 14g). Pocitově to jede líp, reakce na přidání plynu je rychlejší, skůtr je svižnější. V usálený rychlosti motor točí míň, když přidám, otáčky se dostanou tam, kde má motor vyšší výkon a vystřelí lip, než s originálníma válečkama. Ve větších rychlostech taky skůtr tocí míň a motor se tolik netrápí. Ostranila se tím ta nepříjemná vlastnost Leoše, kdy se motor při dosažení maximálky chová, jakoby zasahoval omezovač, resp. posunulo se to do vyšší rychlosti, ale toho jsem za "norálních podmílek" nedosáhnul - zaznamenal jsem to jenom zalehnutej za řidítkama a z mírnýho kopečka.
A teď trochu naměřenejch hodnot - vše měřeno GPS, po rovině a ve skoro bezvětří, pokud neuvedu jinak:
Maximálka s původníma válečkama za normálních podmínek (normální posez) 109 km/h (tacho cca 130), maximálka s Pulleyema 116 km/h (tacho cca 135)
Maximálka s původníma válečkama v pozici zalehnutej za řidítkama 113 km/h (tacho cca 135), maximálka se zalehnutím za řidítka s Pulleyema 120 km/h (tacho cca 140)
Hodnoty zrychlení v sekundách nemám, mám jenom záznam z RaceChrono, ze kterýho se dá vyčíst na jak dlouhým úseku jsem zrychlil na určitou rychlost:
Půdodní válečky - 0-100 km/h - měřeno 2x - jednou dráha dlouhá 310m, podruhý 300m
Pulleye - 0-100 km/h měřeno 2x, jednou dráha dlouhá 290m, podruhý 285m
Takže ve všech směrech posun k lepšímu. Pokud někdo chce oživit skůtr a nechce vrážet tisíce do Multivaru, tohle je podle mě ideální řešení za zlomek ceny. Doporučuju všem.
24 čer 2017, 12:43
Mám rovnakú skúsenosť na Nexus 500. Len pridám dlhodobú skúsenosť a to životnosť. Po 12000 km kedy sa u mňa menia normálne valčeky, boli dr pulley ako nové. Pomaly sa mi blíži ďalší interval, som zvedavý ako na tom budú teraz.
24 čer 2017, 14:06
Mám taky dobrou zkušenost s kvalitou lepší než od malossi. Máte někdo variátor Dr.Pulley ?
24 čer 2017, 14:36
Pulleye sem vyndal po 34000km, byly už dost osoupane. Koupil zpátky originali, konečně muzu poradne porovnat, protože sem předtím nemel otáčkoměr. Jediný cims em si ted jistej ze s puleyama mi klesla maximalka o 15kmh
Sent from mTalk w10m
25 čer 2017, 06:29
Mne tiež ešte na sw400 klesla max o cca 10 km/h. Že by tie pulley nemali radi dvojvalce[FACE WITH TEARS OF JOY]
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
25 čer 2017, 08:08
bouska.t a rado668 - měli by jste taky napsat váhu Pullíků a originálů,co když jste měli špatnou gramáž.
25 čer 2017, 13:36
Origo 19g pulleye 17g, nic spatne nebylo
nicméně moc me netrapilo ze to jelo jen 170...
Sent from mTalk w10m
25 čer 2017, 14:41
Když jsem měl slidery na Majesty 400, tak to bylo super, oživilo to perfektně skůtr - rozjezdy, maximálka, spotřeba mírně vzrostla (ze 3,5l na 3,7l)
Dal jsem je potom i do PCX 150, kde jsem je po týdnu vyndal. Nic moc zvláštního nepřinesly, jen mezi 60-70km/h byla obrovská výkonová díra, něco jako když babetta 210 dlouho nemůže přeřadit na 2 stupeň. (sice maximálka vzrostla o 3-5km/h, ale ta výkonová díra za to nestála).
Závěr: některým skůtrům prospějou, ostatním spíše ublíží. (tzn. osazovat jen tam, kde už někdo zjistil jaké budou mít vlastnosti, neboť, každý varec je jinak naladěný)
25 čer 2017, 15:18
Předem mého dopisu: Promiň mi níže uvedený post - pokud se dotkne tvého jemnocitu
Ty jsi ale tatar (to se říká na Moravě) ...
ONO to má díru. Je to je o tom, že jsi nevybíral do PCX hmotnost válečku a dal tam "cosi" dle nějakého doporučení. To střílíš jako slepej ... . Jaká je tvoje origo hmotnost a jakou hmotnost jsi dal Pulley ?
To se musí odzkoušet - mít alespoň 3 hmotnosti a nakombinovat
http://www.skutrforum.cz/post311993.html?hilit=sada%20hmotnost#p311993Pořád nedokážu pochopit ty
ladiče pijan, co zkouší Pulley válečky (případně změnu hmotnosti válečků) bez odzkoušení tak, že tam prdnou jednu nahodile vybranou hmotnost podle nahodilého doporučení nějakého nahodilého radiče (případně nerozlišují válečky a kluzáky Pulley). A pak se diví ---
ono to nejede!,
ono to má díru!,
ONO to nefungujePak můžeš říkat "ty tatare", že to má díru ....
já bych řekl, že díru máš ty ... ... z důvodu jemnocitu neuvádím kam ta díra vede
=============================
Tak jsem si od "Crhy" vysloužil titul tuplovaného hňupa ... už mi nic nepomůže
Naposledy upravil
JardaB dne 28 čer 2017, 08:30, celkově upraveno 1
25 čer 2017, 15:53
Milý Jardo, poučuj si laskavě někoho jiného. Wtf?
To, že se vyjadřuju slengově ostatní určitě pochopí. A když se ti něco nelíbí, tak to raději nečti.
Jen pro info. Slidery do PCX jsem vybíral zhruba měsíc, studováním všemožných zahraničních vláken, nejvíce o této problematice bylo napsáno na fóru z Austrálie.
Naslepo jsem rozhodně nestřílel, nejsem tak bohatý, abych kupoval 10sad sliderů a mixoval je po nocích v garáži, na to jsou tady zajisté jiní experti, že?
25 čer 2017, 17:53
já pulleye určitě doporučím dál, konec konců tři Tmaxáři kolem mě si je koupili a jsou taktéž spokojeni, byl jsem spokojen, nekoupil je už jen protože je to moje poslední Tmax sezóna a nevyplatí se mi investovat do nich....
26 čer 2017, 15:10
JardaB: Než kupovat na odladění 3 sady Pulleyů, tak bych za ty peníze radši koupil jeden ověřenej Multivar, nemusíš nic ladit a pojede to ještě líp, než s "odladěnejma" Pulleyema.
Bouska.t: Sorry za OT a za zvědavost, ale co máš v plánu místo T-maxe?