Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 29 dub 2016, 07:55

mzxy↓
Máš je příliš těžké. Proto i to "hluché místo".
Tu je typový list: http://drpulley.info/drpulley_docs/Typenliste.pdf

Červeně je vyznačena doporučená váha.
A dle mého názoru. To kdy ti začne zabírat, nebo vypínat spojka, váha válečků rozhodně neovlivní. To se nastavuje pružinami paken.

Sice by ti to nemělo točit 8500, ale 7000 určitě ano.
http://members.modernvespa.net/roadster ... _30248.jpg
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 29 dub 2016, 09:49

Všichni se hrozne divite ze to nefuguje... Bodej, kdyz kupujete stejnou váhu nebo o gram nižší nez je original... Ne nadarmo pisou -10-15%...

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 29 dub 2016, 09:50

No neříkal jsem to ;-)
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 29 dub 2016, 10:32

mzxy↓
A ještě k té podložce. Dle mě je tam přesně z toho důvodu, aby řemen nevyjel až do deklu. Takže když dáš úplně nový řemen, a mas ji tam slabší než puvodni, tak si může řemen občas škrtnout, což je dle mého nežádoucí.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 29 dub 2016, 10:39

A zase naopak když jde řemen dolů aby ti ho nesešrotovalo, protože má danou šířku a vznikal by tam docela vysoký tlak z boků řemene

Z Yoga tab
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 29 dub 2016, 10:51

Jj. Obecně o kolik zhulim řemen o tolik mužů ubrat na podlozce. Ne víc, ne míň.
mzxy↓
Než ty kluzáky pod cenou prodáš. Zkusil bych na tvém místě ubrat prvně váhu (vrták, soustruh), a uvidíš že optimální váhu najdeš. (jezdím po rovině a sam, dám těžší... Jezdím v kopcích a ve dvou dám o něco lehčí)
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 29 dub 2016, 10:54

Tak jsem postupoval kdysi u Yamahy a bylo to OK

Z Yoga tab
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dreamer » 29 dub 2016, 18:56

K tej vahe za mna len tolko, ze som experimentoval s roznou vahou Dr. Pulley valcekov a nakoniec som skoncil s vahou, ktora je vacsia ako original (13.8 -> 14g). Mam 300 Quasar a na tento motor je to podla mojho cisto subjektivneho dojmu akurat. Skusal som 12.5, 13, 13.5g. Skusenosti ludi zo zahranicnych for su podobne ako moje. Neviem ako to je pri inych motoroch a kubaturach, ale odporucanych -10% nemusi byt vzdy ta najlepsia volba. Samozrejme podlozku som dal hrubsiu (1.0 -> 1.3 mm) kvoli tomu, ze remen bol bez nej vytlacany prilis vysoko.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JRM66 » 29 dub 2016, 20:05

Mám ten istý motor ako aj 250-E3 carb. a je dosť rapidne poznať že striekačka je v nízkych otáčkach lepšia ako karb. verzia naproti tomu zase karbik je viac raketovejší a vidím že u každého motora to bude z Pulcami individuálne! Dnes sme do 250-ky nasačkovali 12gr Pulky a prvý výsledok bol celkom zaujimavy, ale vzapäti sa rozpršalo tak sme to nemohli dôkladnejšie testnuť, snad zajtra sa počasie umúdry a budeme pokračovat. Tie hrubšie podložky si kde zohnal? Ja aktuálne vážim 90kg a zväčšia pendlujem na skútri sám tak akú gramaž by si mi asi tak odporúčal na tu 300-ku, priznám sa že menej ako 13gr som ani neuvažoval.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mamaha » 29 dub 2016, 20:34

Jsem zvědav jak to vyladíš,,,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dreamer » 29 dub 2016, 22:22

@JRM66: Vazim zhruba rovnako, vo full moto vybave mozno 100 kg, jazdim solo a 14g je pre mna ideal. Podlozka 1.3 mm je original Piaggio diel 831363. Inak valceky som ladil tak, ze som pridaval vahu, narezal som gumenu hadicu s priemerom, ktory vosiel natesno do valceku na kusky presne odvazene na zlatnickej vahe. Vysledok bol ze vsetky valceky mali uplne presne na desatinu gramu rovnaku vahu, pri povodnych neupravovanych vaha kolise o par desatin gramu. Tento motor ma max krutiaci moment pri 6200 otackach a max vykon pri 7250 otackach. Pre maximalne zrychlenie chces mat otacky niekde medzi. Vyssie otacky su mozno efektne, ale v skutocnosti vykonova krivka klesa. Pri plnom plyne z malej rychlosti mi so 14g valcekmi motor toci cca 6800-7000 ot/min., vyssie ide az ked dosiahne skuter prislusnu rychlost. Zaznamenanu maximalku mam 149 tacho, 135 GPS.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mzxy » 02 kvě 2016, 14:38

Celou zimu jsem studoval "typové listy", zahraniční skůtrfóra a youtube srovnávací klipy s chováním variátoru a motoru s posuvníky a válečky ( otáčky a rychloměr). Nejlepší výsledky s posuvníky se srovnatelným motorem měl uživatel s Gilerou Nexus 500 s dr. Pulley 20 gramů...Testoval to v Alpách a byl spokojen...Pochybuji, že nárůst hmotnosti o jeden gram způsobí výrazné hluché místo, a když nejsou 21 g to správné ořechové podle "typového listu", pak je otázkou proč je tajwanec vyrábí a prodává...dokonce jsou k mání i v hmotnosti 23 gramů...tedy o 1.45 g těžší než originál...
Mám válečky o 0.55 gramu lehčí než originál. nevylučuji problém s vodítky dr. pulley, tajwanec je doporučuje měnit spolu s válečky. Dakl jsme tam nové včetně nového přítlačného plechu, ve srovnání s původnímu vyběhanými vodítky se přítlačný plech pohyboval nahoru a dolu dost ztuha, zkoušel jsem to rukou před montáží.Nevylkučuji že si vodítka musí "sednout"...
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 02 kvě 2016, 14:47

Valečky se dělají těžší protože nexus není jedinéj skútr s tim motorem... Akorát nechápu proc tam dáváte porad těžší valečky nez série. To potom straci smysl a opoctatneni.

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 02 kvě 2016, 16:57

Protože tuning na druhou ;-)
Protože chtějí nejen lepší zrychlení a vyšší maximalku, ale zároveň nižší otáčky a menší spotřebu a to dost dobře nejde dohromady. Dle mého skromného nazoru.

Kolik ti to točí teď při plném plynu a zrychlení mzxy? Držel bych se těch 7000 rpm. A protože se kluzáky netočí, tak můžeš váhu přidávat i ubírat, když si myslíš, že budou těžší lepší.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 02 kvě 2016, 18:28

zitow píše:Protože tuning na druhou ;-)
Protože chtějí nejen lepší zrychlení a vyšší maximalku, ale zároveň nižší otáčky a menší spotřebu a to dost dobře nejde dohromady. Dle mého skromného nazoru.


Jak říkáš.... Nelze kombinovat...

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron