Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mirus1 » 15 bře 2016, 16:59

amaize:: A do kopců to jede jak, je poznat nějaké, alespoň malé zlepšení, nebo je to zhruba stejné. Co jsem zatím o těch pulcích :D přečet, tak jedině se chválí svižnější rozjezd, to je asi jednoznačný klad, ovšem vše ostatní už je jaksi jenom tak o pocitech. Takže si kladu otázku, jestli celé puleje vlastně nehodit za hlavu a nechat to být...
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 15 bře 2016, 17:12

Já si myslím že to přínos má, i celkově, ne jen rozjezdy, ale všeobecně, věřím v to že na nich i více najedu a po druhém otevření jsem zjistil, že varec není tak ušpiněny, byl jsem v Alpách a nechcipal jsem v kopcích, ovšem to ať potvrdí Ferry a Rorejda , je ovšem na každém co zvolí, já se jednou zeptal na Pulley, málem mě dotyčný nechal zastřelit, takže celkový servis si řídím sám, není to pro mne problém
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Dalas » 15 bře 2016, 19:02

Navíc oproti obyč válečkům, míň vibrují při jízdě-je to poznat..prostě to zpříjemní cestu..hladší chod.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 15 bře 2016, 19:05

Nelze jinak než souhlasit ;-)
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 16 bře 2016, 20:59

Větší styčná třecí plocha, nehrozí tedy tak rychle vytvoření hran jako na kulatých. Při volnoběhu se nepřevalují jako kulaté, takže variátor neklape. Těch plusu je podle mě víc.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JRM66 » 17 bře 2016, 01:08

Na slovensku totok za nemecke ceny, len to asi bude trošku dlhšie trvať! http://www.scooter-tuning.sk/product_de ... em_id=2272
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mzxy » 24 dub 2016, 21:04

Tak jsem letos také vyzkoušel "posuvníky" dr. Pulley, první pocity jsou smíšené, origo válečky 21.5 g jsem nahradil posuvníky 21g, rozjezdy jsou subjektivně trochu plynulejší a svižnější ale při rychlosti kolem 80 km přichází jakési výrazné "hluché místo", jako když se posuvníky zastaví na místě a nedokáží dál tlačit na řemenici...najel jsem po místní okrsce asi 10 km, když se oteplí musím je zkusit někde kde se mohu trochu víc rozjet, abych zjistil, kde a zda vůbec to hluchíé místo končí...80 tam mám sice asi za necelé 4 selundy, ale pokud se to nezlepší jdou kostky ven...mám i nová pulley - vodítka, dosedají přesně a krycí plech variátoru nemá žádnou nadbytečnou vůli, pokud si ten dr.pulley zázrak ani po několika desítkách km "nesedne" tak jde z kola ven...
Vzhledem k tomu že se posouvají, je podle mého názoru jejich pohyb variátorem sice plynulejší ale také pomalejší než u válečků a proto se při ubrání plynu vypíná spojka trochu později než s válečky, přo dojezdu na křižovatku skůtr déle brzdí motorem.
Pokud je vyjmu, nabídnu je potenciálnímu zájemci včetně vodítek za zajímavou cenu, jde o rozměr 25x17 vhodné pro piaggia X9, beverly, MP3 v kubaturách 400/500ccm
Každá i ta špatná zkušenost je k něčemu dobrá a pro majitele silnějších skůtrů 400/500 ccm s variátorem s polořemenicí vypodloženou vymezovací podložkou (podložka je mezi hřídelkou po které se pohybuje variátor a vnější polřemenicí ) je nejedodušším tuningem experiment s podložkou
Kdo jezdí sám a po rovině může jí úplně vyjmout, rozjezdy budou trochu pomalejší ( hlavně se spolujezdcem ) a jízda trochu klidnější, motor běží v nižsích otáčkách a spotřeba je o cca 0.5 litru nižsí, maximálka výrazně vyšší, ale při vysoké rychlosti nad 140 km může řemen občas "plesknout" o vnitřní stranu bočního krytu variátoru, jlavně při slabší kontrastce
Dá se experiemntovat a nahradit 3mm podložku slabší, 2 mm nebo 1 mm, rozdíl je ihned znát...
Domnívám se že z maxiskůtru by se neměl "tuningem" dělat řvoucí "bzučák", který točí 8 tis otáček , to je dobré pro majitele padesátek...
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mirus1 » 24 dub 2016, 21:16

To je zajímavé, hodně lidí je chválí, hodně lidí je nechválí, vidím to tak půl na půl, po přečtení X diskusí na tohle téma, kde asi bude pravda, že by taky na půl :?
Jestli ti, co je kritizují nedělají nějakou chybu, třeba v gramáži a jestli ti, co je zase chválí, to nějak nepřehánějí :roll: A teď babo raď....
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 24 dub 2016, 21:20

Já už napsal o pulikach dost, ale do MP3 400 válečky o gramáží 21 ani náhodou, to by byly těžší než originál :-)
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod sebior » 24 dub 2016, 21:28

Jaký je průběh otáček u takto těžkých Dr.P kluzáků? A jaké jsou teď max. otáčky? Mám 3kolku 500 (orig. 21,55gr) a nyní mám 17gr. a jeví se mi jako optimální.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod amaize » 24 dub 2016, 21:31

Taky bych tam dal lehčí, mluví se desetina tak třeba 18 až 19 g a věřím že by byla spokojenost, myšleno do MP3 500
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 24 dub 2016, 21:35

Neviem teda kto ti poradil také "ťažké" valčeky, všeobecne sa radí dať ich o cca 10% ľahšie. Pri väčších kubatúrach by som to percento znížil.

Ja konkrétne mám na svojej päťstovke 20g valčeky a som spokojný.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mirus1 » 24 dub 2016, 21:46

No právě i na origo stránkách http://www.drpulley.info/, se dá dočíst, že v prvé řadě záleží na výběru té správné gramáže. Ideál prý je o 1-1,5gr míň než origo, to je ale všeobecně známo i u nás. Ovšem nikde jsem už nenašel, zda tohle platí u všech kubatur...Ta různá doporučení na různé mašiny jsou dosti zavádějící...
Takže asi nebývá než vyzkoušet systém pokus-omyl :D :? ale do toho se mě jaksi vůbec nechce, takže se na to asi vykašlu a budu rád za to, jak mě to jede teď..... :D Obrázek
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod balw » 25 dub 2016, 22:26

Já jsem měl Dr. Pulley na 125 i 250 a dělal jsem to tak, že jsem vzal vždy o 1g méně než originál a pak výstružníkem ubíral, dokud jsem nebyl spokojen. Teď mám Piaggio Beverly 350ST a váhám, zda do nich jít nebo ne. Musím říct, že na Hondě 125 jsem z nich byl nadšený, ale u X-maxe 250 mi to až takový zázrak nepřišel... A teď babo raď.
prouzky-na-rafky.cz .:. 775 60 87 60 .:. stanekl@seznam.cz
balw

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 158
Registrován: 26 dub 2010, 22:16
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 ST

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mzxy » 28 dub 2016, 22:48

bohužel zkušenosti jsou různé, variátory různých značek a modelů jsou trochu odlišné a zpravidla kosntruovány především podle kubatury, válečky se pohybují pod různými úhly a motory v různých otáčkách, nexus má stejný variátor jako beverly a pokud v nexusu 20 g fungují bezvadně, tak já s 21 g zatím nejsem příliš spokojen...vibrace od variátoru jsou s posuvníky skutečně minimální, dnes jsem se projel kvalitní asfaltkou a zkoušel ubírat a přidávat plyn a reakce skůtru jsou skutečně planulejší, chybí mi tam ten pocit jemného "cuknutí" když válečky vytlačí polořemenici do záběru nebo když se po ubrání plynu rozpojí spojka...s posuvníky to téměř nepoznám...na rozdíl od jiných uživatelů kterým se s dr. pulley netočí zadní kolo po nastartování na stojánku to moje se točí, ale bude to možná fungl novou spojkou, která má relativně silné obložení a mezi zvonem a obložením je minimální prostor
Také jde o to, co od těch úprav očekáváme, domnívám se že 500 ccm motor s 18 g válečky místo 21.5 má výrazně vyšší otáčky a to jsem právě nechtěl, proto jsem použil 21 gramáž
Loni jsem jezdil bez vymezovací podložky pod vnější polořemenicí s obyč válečky, výsledem byl pokles otáček, vyšší maximálka a měnší spotřeba, s dr. pulley tam mám 1.5 mm podložku, která může dělat ten "špatný" převod ...předpokládám že nexus 500 i MP3 400 tam má také 3mm tlustou podložku
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron