od Mr.Voza » 07 bře 2016, 08:38
Sportovní variátor (nebo jen válečky dr.pulley, nebo jen vhodnějc zvolená gramáž válečků) výkon motoru samotnáho fakt nezvýší
Variátor akorát dokáže líp zužitkovat výkon motoru - víc výkonu přenýst na zadní kolo. Ten "nepřenesenej" výkon se nikam neztrácí. Změna převodovýho poměru variátoru má akorát jinej průběh, kterej využije víc výkonu motoru. Variátor prostě "líp řadí". Jako kdyby jste na klasický motorce (nebo v autě) řadili už ve 4000 ot/min s motorem, kterej má maximální točivej moment až v 5000 ot/min (sériovej variátor) a nebo stejnej motor točili až do 5000 ot/min (spotrovní variátor).
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP