Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Bostav » 06 bře 2016, 14:30

bouska.t píše:Valečky jsou určeny do standartních (sériových) variatoru.... Ne do tuningovych. Jestli mas varec v poratku kup puleye, jestli ne kup nejakej sportovní variátor. Ten ti samozrejme přidá vic na vykonu

Sent from mTalk, L950XL, W10m


Variátor přidá výkon ? Výkon přesně čeho ?
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 06 bře 2016, 14:43

omlouvám se pánovy.... sníží ztrátu výkonu mezi kolem a motoru....


Sent from mTalk, L950XL, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Bostav » 06 bře 2016, 15:52

Omlouvat se nemusíš, ale hrabu se ve 4kolkách s variátorem, tam variátor mění průběh převodu. Ale to bude stejné jako u skůtru.
A ztrátu mezi kolem a motorem spíš způsobí špatný/prokluzující řemen než tvar variátoru :mrgreen: Pokud se budeme bavit o variátoru ....
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod scarabeo500 » 06 bře 2016, 22:55

Udivuje mě ta naivita, že variator zvýší výkon. Z čeho se vezme?
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod hipisko » 07 bře 2016, 00:49

z toho ze zvysi otacky pri rozbehu. Nie som odbornik ale podla videi(a skusenosti) u kymco downtown 300i seriove valceky tocie 6300, Dr puley 6700 a malosi 7000 pri rozbehu. A rozdiel to je razantny. Video u malosi som nenasiel ze ci znizi otacky na dilanici (a zvysi maximalku), ale tvrdia ze ano, Dr Puley valceky oproti seriovym znizia aj otacky pri ustelenej rychlosti napr pri 120kmh zo 7000 na 6800rpm. U inych skutrov to bude poobne, mozno ze rozdiel nebude tak vyrazny, kedze 300vka u downtowna je specificka tym, ze pod 6200 taha ako obycajna 300vka a nad tuto hodnotu ako keby zaplo turbo.....preto seriove valceky idu tak na spodnej hranici moznosti motora
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 07 bře 2016, 07:09

Nevím z čeho se vezme. Ale když des na brzdu pred a po vymene tak na kole je vždycky rozdíl ve výkonu.... Třeba tmax ma na kole 27kw a s kitem od mallosi ma najednou 34kw na kole

Sent from mTalk, L950XL, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod scarabeo500 » 07 bře 2016, 07:50

Motor zůstane stejný. A nic jiného výkon stroji nedodává. Divné. :?:
Kde se pak teda zmaří ten výkon se seriovým variátorem? Přemění se ve variátoru v teplo?
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod michal73 » 07 bře 2016, 08:13

Nejspíš bude trochu rozdíl v tom, jaký výkon má motor jako takový a jaký výkon se dokáže přenést na zadní kolo. Ideálně 100%, ale to je utopie. Varoš výkon nezvýší, ale mohla by se zvýšit jeho účinnost, takže na něm budou menší ztráty. Změnou varoše se výkon motoru fakt nezvýší.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mr.Voza » 07 bře 2016, 08:38

Sportovní variátor (nebo jen válečky dr.pulley, nebo jen vhodnějc zvolená gramáž válečků) výkon motoru samotnáho fakt nezvýší :lol: Variátor akorát dokáže líp zužitkovat výkon motoru - víc výkonu přenýst na zadní kolo. Ten "nepřenesenej" výkon se nikam neztrácí. Změna převodovýho poměru variátoru má akorát jinej průběh, kterej využije víc výkonu motoru. Variátor prostě "líp řadí". Jako kdyby jste na klasický motorce (nebo v autě) řadili už ve 4000 ot/min s motorem, kterej má maximální točivej moment až v 5000 ot/min (sériovej variátor) a nebo stejnej motor točili až do 5000 ot/min (spotrovní variátor).
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dukon » 07 bře 2016, 20:59

Nevím proč to nikdo nezmínil, ale zvýšení výkonu je na úkor spotřeby. Souvisí to s otáčkami při kterých variátor pracuje.
Originální variátor je o optimalizaci výkonu, spotřeby a komfortu jízdy.
Yamaha XP 500 ABS T-max 09
Minulost : Yamaha YP 125 ABS X-max 11
Minulost : Kymco Agility125 City 09
Uživatelský avatar
dukon

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 401
Registrován: 09 črc 2012, 14:05
Bydliště: Valašsko
Skútr / moto: Yamaha T-max 09

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod larva » 07 bře 2016, 22:29

Jakou zvolit gramáž dr.Pulley pro motor Minarelli 250ccm, varec Polini současný válečky 20x12 11,5g.Dík za odpovědi.
Maxon Matador 125,7800km, Yamaha Majesty 250, 33000km
Uživatelský avatar
larva

100+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 238
Registrován: 21 srp 2013, 18:37
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 2006

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 08 bře 2016, 09:40

- 10-15% z těch válečku co tam máš z 11g to není tak velkej rozptyl.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 10 bře 2016, 16:10

filipus↓
Dle mého názoru zaplatíš o cca 2000 Kč víc při výměně varce, než když tam prdneš ty kluzáky. Výsledek bude v podstatě stejný. S výměnou bych počkal, až bude sériový variátor v řiti.

-- 10. 3. 2016 15:23 --

A jinak k největší ztrátě výkonu motoru u skútrů dochazí,a né že né, na řemenu při tření.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod macostr » 10 bře 2016, 19:04

prosim vas, treba menit s valcekmi pulley aj kontrastku ?
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JRM66 » 10 bře 2016, 19:34

Zbrojíš, zbrojíš ? :lol:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron