Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
25 srp 2013, 14:29
Luthar ale niekde v diskusii na slovenskom fore si pisal ze tie pulley valceky co mam od teba su 10,5g , som bol furt v tom ze su to 10,5g
edit: sory mas pravdu vyhladal som si tu temu znova a pises tam ze su 11g....neviem preco som bol furt v tom ze su 10,5g
25 srp 2013, 15:19
Dom999 píše:A ceho cjces dosahnout vymenou kontrastky?
Doporucuje se silnejsi kontrastka ke kluzakum. Sundal jsem spojku a zjistil, ze je tam silna kontrastka a moje nova nahradni bila je slabsi nez ta co tam je, takze vymena neprobehne do jeji vymeknuti a pak tam dam opet cervenou, ktera tam uz je.
25 srp 2013, 23:13
neutahana kontrastka kvuli tomu, aby nedoslo k protoceni valecku.
18 zář 2013, 11:25
Poradte prosim co se tyce zrychleni a max rychlosti. Jsou lepsi valecky dr.Pulley nebo celej variator Polini HI-SPEED 9R ?
18 zář 2013, 13:03
Sportovní variátor ti určitě pomůže víc, avšak za větší peníze.
18 zář 2013, 13:41
dekuji za odpoved ale, spis bych chtel slyset nazor nekoho kdo presel primo z valecku dr.Pulley na variator Polini 9r
29 lis 2013, 11:35
Zdravím, měl bych dotaz. Co by se stalo, kdybych dal váleček o 1mm většího průměru? Např. 21x17 za 20x17? Děkuji za informace.
29 lis 2013, 14:48
Z logiky věci bych řekl, že se víc odtlačí variátor, římž se zvětší průměr hnací řemenice, tedy dojde ke ztížení převodu. Čistě teoreticky by se o fous mohla zvednout maximálka a měla by se snížit akcelerace. Je otázka, kolik to tím milimetrem bude dělat...
10 led 2014, 19:13
Doporučil by mi někdo gramáž těchto kluzáku na Piaggio X-Evo 125? Motor LEADER, takže beru i názory majitelů X8 a X9. Originál válečky by měly být 19x17 7,3g, Dr.Pulley jsem našel doporučení 6,5g nebo 7g. Chtěl bych docílit toho, aby cca v 8 tisících variátor řadil nahoru a pod 7 tisíc začal podřazovat. Díky.
10 led 2014, 19:24
Variátor řadí ?
10 led 2014, 19:34
Ok, neřadí, ale plynule mění převodový poměr. To ale není odpověď, kterou jsem chtěl slyšet
10 led 2014, 22:43
Takhle do detialu ti těžko radit,ale pokud si Evo chceš nechat déle, tak si můžeš koupit kluzáky jak 7 tak 6,5g a vyzkoušet či kombinovat a zbytak použít na další výměnu. Jinak do města bych radil ty 6,5ky a kvůli větší maximálce ty 7ky...Ale i ta 6,5ka udělá na maximálce více než Malossi co tam byly. Toliko k mé maximálce...Tacho 126km/h po rovině. S těma Malossima (neznám váhu) jsem se dostal na 120,ale motor točil 10,5tisíce a zabral omezovač. Ted 126 a motor točí 10tis...ale více už nepřetlačí. Takže u těch 7g by to bylo ještě rychlejší a s nižší´mi otáčkami. Ale dokud nevyzkoušíš, nebudeš vědět.
10 led 2014, 23:27
Ty máš teda ty 6,5g a červenou kontrastní pružinu? K takovému průběhu, jak si popisoval na předešlé straně, bych se chtěl dopracovat. Nejde mi ani tak o nějaký kilometr v hodině navíc na maximálce, ale hlavně o zrychlení do kopců (Vysočina). Teď když v kopci uberu do zatáčky, tak mi spadnou otáčky k 5tis a z nich se už v kopci nerozjedu.
10 led 2014, 23:37
Jezdím na chalupu, kde je svinský kopec a ten vyjedu na místo kde odbočuju krásnou 70kou..(ano je to obec), takže doporučuju ty 6,5ky. Dobrý řemen a tvrdší kontrastku,aby ten řemen vytlačila a kluzáky se neotočily...Pak budeš spokojený. Samo že nezapomeň na výměnu oleje a hlavně vzduchový filtr, ať není přidušená.
10 led 2014, 23:59
Díky za cenné rady
Řemen počítám, že bude Malossi kevlar, ten současný už má míru na vyhození. K tomu teda Malossi červená kontrastka, Dr. Pulley kluzáky a vodítka.