Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
06 srp 2013, 15:00
Foky tam jsem je mel objednane a cekam na ne vice jak mesic. Na eshopu je dodaci lhuta do tydne, coz je iritujici. Na druhou stranu den po tom co jsem to sem napsal mi prisel mejl, ze objednavka bude expedovana. Takze dle pravidla vzpomen neco nebo "zanadavej" a ono se to pohne.
06 srp 2013, 15:40
Nám se taky bezduvodne otočili na 400 a ať jsem to zkoušel jak chtěl tak nevím proč se to stalo
07 srp 2013, 16:36
eso : chce to silnejsi kontra pero.
07 srp 2013, 17:03
no pokud si objednáš určitou gramáž a pak zjistíš že to tohle dělá a vyměníš pružinu tak su můžeš jíd koupit nové válečky protože si to celé rozhodíš- mno nevím co je lepší a na 400 to nemělo stejně bůhví jakej afekt.
07 srp 2013, 17:37
To je docela zvláštní. Na Burgmanech i na Nexusech (500) co jsem tak pročítal před léty kdy to začalo, tak si to docela chválili. No uvidím, kdy se dostanu k výměně,ale mám i tvrdší kontrastku koupenou a nový řemen. Takže když už to budu otevírat, tak se mi snad podaří vyměnit vše. Akorát nevím, jak povolím spojku abych vyměnil kontrastku, nemám přípravek, ale něco vymyslím.
PS: apropo pulíky se doporučují na standartní variátory ne na tuningové..Malossi, J-Costa...
07 srp 2013, 18:58
určitě standardní ale costa má špalíky né válečky a tam je hmotnost jiná
08 srp 2013, 16:26
V jednoduchosti je krása...
http://www.youtube.com/watch?v=QR5JSq2VdYU A dukaz, za valecky uz jsou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
13 srp 2013, 13:10
takto vypadaji kluzaky po 6000 km
zadne zjevne znamky ubytku materialu
http://zitow.rajce.idnes.cz/nastenka#25062013221.jpg
16 srp 2013, 17:09
Napisu me zkusenosti po par set kilometrech. Pocitam s tim, ze novy remen se musi zajet, ale je to velmi prijemne. Zrychleni a pruznost je podobna (byly tam Malossi valecky), takze nemuzu srovnavat s origo valeckama (netusim,jake tam dava vyrobce). Nicmene po pridani plynu nevyleti otacky do nejakych 9,5tisice ale jen do 8,5tisice a tahne hezky. Ale podstatny rozdil je v ustalenych otackach pri ustalene rychlosti. Predtim jsem mel tacho 90 a 9tis otacek, nyni jedu 90km/h pri 8200 ot. ; 100km/h pri 8400 ot a 110km/h pri 8600 ot. Takze uspora paliva a hlavne nevytaceni motoru do zbytecne vyssich otackach se kladne projevi na zivotnosti. PS: a to jsem nemenil kontrastku,na tu se jeste chystam.
20 srp 2013, 20:18
A ceho cjces dosahnout vymenou kontrastky?
24 srp 2013, 19:52
Mozem pridat moju skusenost s DR.Pulley na Madisone RS250 (takze piaggio 250 motor). Origo valceky su 11g . Mam tam Dr.Pulley 10,5g . Akceleracia je fakt lepsia a pri ustalenej rychlosti tocim o cca 150 otacok menej ako seria. Takze mam ovela lepsie rozjazdy a pri dialkovych jazdach rovnaku spotrebu. Obycajne valceky by som uz nechcel
Skusal som aj multivar VS pulley ale u mna vyhrava pulley. Ten rozdiel v zrychleni bol len nepatrny a s multivarom to o dost viac otacok tocilo.
24 srp 2013, 20:15
Baca,,variátor máš origo ??
24 srp 2013, 22:19
Ano variator ma original, a valceky niesu 10,5g ale 11g