Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod foky » 05 srp 2013, 16:44

| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Hasmann » 06 srp 2013, 15:00

Foky tam jsem je mel objednane a cekam na ne vice jak mesic. Na eshopu je dodaci lhuta do tydne, coz je iritujici. Na druhou stranu den po tom co jsem to sem napsal mi prisel mejl, ze objednavka bude expedovana. Takze dle pravidla vzpomen neco nebo "zanadavej" a ono se to pohne.:grin:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod ESO RIMER » 06 srp 2013, 15:40

Nám se taky bezduvodne otočili na 400 a ať jsem to zkoušel jak chtěl tak nevím proč se to stalo :-(
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 07 srp 2013, 16:36

eso : chce to silnejsi kontra pero.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod ESO RIMER » 07 srp 2013, 17:03

no pokud si objednáš určitou gramáž a pak zjistíš že to tohle dělá a vyměníš pružinu tak su můžeš jíd koupit nové válečky protože si to celé rozhodíš- mno nevím co je lepší a na 400 to nemělo stejně bůhví jakej afekt.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Hasmann » 07 srp 2013, 17:37

To je docela zvláštní. Na Burgmanech i na Nexusech (500) co jsem tak pročítal před léty kdy to začalo, tak si to docela chválili. No uvidím, kdy se dostanu k výměně,ale mám i tvrdší kontrastku koupenou a nový řemen. Takže když už to budu otevírat, tak se mi snad podaří vyměnit vše. Akorát nevím, jak povolím spojku abych vyměnil kontrastku, nemám přípravek, ale něco vymyslím. :wink:
PS: apropo pulíky se doporučují na standartní variátory ne na tuningové..Malossi, J-Costa...
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod ESO RIMER » 07 srp 2013, 18:58

určitě standardní ale costa má špalíky né válečky a tam je hmotnost jiná :D
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 08 srp 2013, 09:10

Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Hasmann » 08 srp 2013, 16:26

V jednoduchosti je krása... http://www.youtube.com/watch?v=QR5JSq2VdYU :wink:
A dukaz, za valecky uz jsou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod zitow » 13 srp 2013, 13:10

takto vypadaji kluzaky po 6000 km
zadne zjevne znamky ubytku materialu
http://zitow.rajce.idnes.cz/nastenka#25062013221.jpg
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Hasmann » 16 srp 2013, 17:09

Napisu me zkusenosti po par set kilometrech. Pocitam s tim, ze novy remen se musi zajet, ale je to velmi prijemne. Zrychleni a pruznost je podobna (byly tam Malossi valecky), takze nemuzu srovnavat s origo valeckama (netusim,jake tam dava vyrobce). Nicmene po pridani plynu nevyleti otacky do nejakych 9,5tisice ale jen do 8,5tisice a tahne hezky. Ale podstatny rozdil je v ustalenych otackach pri ustalene rychlosti. Predtim jsem mel tacho 90 a 9tis otacek, nyni jedu 90km/h pri 8200 ot. ; 100km/h pri 8400 ot a 110km/h pri 8600 ot. Takze uspora paliva a hlavne nevytaceni motoru do zbytecne vyssich otackach se kladne projevi na zivotnosti. PS: a to jsem nemenil kontrastku,na tu se jeste chystam.
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Dom999 » 20 srp 2013, 20:18

A ceho cjces dosahnout vymenou kontrastky?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod BacaNR » 24 srp 2013, 19:52

Mozem pridat moju skusenost s DR.Pulley na Madisone RS250 (takze piaggio 250 motor). Origo valceky su 11g . Mam tam Dr.Pulley 10,5g . Akceleracia je fakt lepsia a pri ustalenej rychlosti tocim o cca 150 otacok menej ako seria. Takze mam ovela lepsie rozjazdy a pri dialkovych jazdach rovnaku spotrebu. Obycajne valceky by som uz nechcel :P Skusal som aj multivar VS pulley ale u mna vyhrava pulley. Ten rozdiel v zrychleni bol len nepatrny a s multivarom to o dost viac otacok tocilo.
BacaNR

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 105
Registrován: 12 čer 2013, 21:59
Skútr / moto: Tmax 500i,Malaguti madison RS250 ,Keeway matrix 70

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mamaha » 24 srp 2013, 20:15

Baca,,variátor máš origo ??
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Luthar » 24 srp 2013, 22:19

Ano variator ma original, a valceky niesu 10,5g ale 11g
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků