Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mk-tec » 18 dub 2012, 08:16

Já jsem naprosto spokojený :wink:

...mám verzi se 6-ti válečky. Zatím jsem nechal původní gramáž - 28 g (což je váha pro sérii - i když u Doktora bylo doporučováno pro zvýšení efektu o cca. 1-2 g lehčí, ale říkal jsem si - raději těžší a uberu, než pak vymýšlet nové vložky apod.). Nové těžší vnitřky válečků mám doma nachystaný, ale vyzkouším, až zase budu měnit třeba olej. Dynamika při rozjezdech úúúplně jinde a přitom spotřeba i MAXrychlost stejná, jako u originálu. Takže mohu URČITĚ DOPORUČIT. (spotřebu vidíš u mě u podpisu a MAX tacho 163km/h - apropó dal jsem bílou spojkovou pružinu MALOSSI do řemenice spojky)

...jde v podstatě o to, že když otočíš plynem, tak otáčky jdou hned na zhruba 6.200 ot (oproti sérii cca. něco kolem 5-5,5 ot. ot), což je nejlepší krouťák motoru a tedy IDEÁL a je to prostě cítit. Ani už nemám chuť zkoušet ty těžší, protože ten přínos dynamiky při předjíždění a jízda po městě mezi auty je prostě pro mě vhodnější, zábavnější a hlavně bezpečnější, než si snižovat o nějaké deci spotřebu.

Tak asi tak nějak... :wink:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 18 dub 2012, 09:58

vdaka, teraz uz len zohnat nieco na 8 valcekovy variator :)

takze ak by to niekoho zaujimalo, na Nexus 500, rocniky vyssie ako 2005 s 8 valcekovym variatorom su vhodne valceky 25x17 8ks (21, 20, 19)g
original valceky maju 21g, ja som objednal pulley 20g, predpokladam lepsiu akceleraciu ako s originalom a lepsiu maximalku, resp. nizsie otacky pri cestovnej rychlosti.

po montazi a teste poreferujem :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Josef Tvrdík » 19 dub 2012, 13:59

Zdravím.
Na motory Piaggio 500 výrobce dle tabulky doporučuje u 6 válečkového variatoru 24g Dr.Pulley místo 28g válečků.
Přes zimu jsem tedy namontoval a takový vylepšení jsem ani nečekal. Jak ve zrychlení, maximálce, nižší otáčky při ustálené rychlosti, tak i taková drobnost jako je absence protáčení kola při volnoběhu na stojanu. Jsem fakt spokojen.
p.s. Mám Beverlly 500 - 2005
Josef Tvrdík

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 12 pro 2011, 18:08
Skútr / moto: Skútr
Tuning / úpravy: Tuning

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 25 kvě 2012, 00:32

valčeky nahodené, zatiaľ "zabehávam", tak nechcem veľmi hodnotiť. prvé dojmy sú také, že rozbehy a rýchlosť do 60 kmh ostali svižné ako boli, medzi 80-120 kmh mi to príde trošku lenivejšie....uvidíme.

musím ale dodať, že som si myslel že porovnávam originál valčeky 21g s pulley 20g.

v skutočnosti som mal v skútri valčeky malossi 15g a nie 21g originál.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Milo » 05 čer 2012, 22:02

Zdravím,

neví někdo, kde můžu pořídit za rozumnou cenu, s rozumnou dodací lhůtou a za rozumné poštovné tento typ:

http://www.ebay.com/itm/Dr-Pulley-20x12 ... 500wt_1287

Dík za rady.
Kdo se plazí, nezakopne ;)

Yamaha Majesty 125, skoro 70 000km
dříve Suzuki Address 50 (1997) a babička ve skvělý kondici MZ 150ETZ (1987)

Skútr Klub Ústeckého Kraje - www.skuk.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
Milo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 27 led 2011, 01:30
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: yamaha majesty 125 (2002)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod foky » 05 čer 2012, 22:08

Komplet sortiment dokáže sehnat Pavel z AdventureBikeru.

Má toho teďka před šnůrou asi dost, ale i když nemá 9g a 6ti válečkovej set v nabídce, myslím, že nebude problém objednat.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 05 čer 2012, 22:54

Ja som kupoval oficiálne od dodávateľa z nemecka.
Do 3 dní to bolo doma.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Milo » 05 čer 2012, 23:10

Zatím díky. Dal bys víc info Duky? Hlavně odkaz a způsob úhrady prosím.

Jinak jsem se doslechl, že se spousta věcí dováží rovnou z Taiwanu, prý se většinou ani neplatí (příp. je minimální) poštovný. Nemá někdo zkušenost?
Kdo se plazí, nezakopne ;)

Yamaha Majesty 125, skoro 70 000km
dříve Suzuki Address 50 (1997) a babička ve skvělý kondici MZ 150ETZ (1987)

Skútr Klub Ústeckého Kraje - www.skuk.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
Milo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 27 led 2011, 01:30
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: yamaha majesty 125 (2002)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 06 čer 2012, 06:39

No ja som kupoval tu http://www.drpulley.info
Myslím že on to má priamo z taiwanu.
Platil som paypal alebo kartou, už si nepamätám :), ale tovar bol doma ani som sa nenazdal.
Komunikovať sa dá aj v angličtine :)

Neviem či sa dá objednať priamo z taiwanu, ale tam bude dodávka rátam aj na 3 týždne...

8.6. edit:
takze zopar cisiel k porovnaniu valcekov malossi 15g vs Dr. Pulley 20g (original valceky su 8x21g)

rozbehove otacky, normalny rozbeh z krizovatky_____4000 vs 4000
rozbehove otacky viac ako pol plynu_______________5000 vs 4500
rozbehove otacky plny kotol______________________5800 vs 5500

ustalena rychlost__________60 kmh_____4000 vs 3600
________________________70 kmh_____4200 vs 4000
________________________80 kmh_____4400 vs 4300
_______________________100 kmh_____5100 vs 5100
_______________________110 kmh_____5400 vs 5300
_______________________120 kmh_____5800 vs 5500
_______________________130 kmh_____6200 vs 5900
_______________________140 kmh_____6800 vs 6400
_______________________150 kmh_____xxxx vs 6800
_______________________160 kmh_____xxxx vs 7200
_______________________170 kmh_____xxxx vs 7600

xxxx - nemeral som s malossi valcekmi

maximalny krutiaci moment pri___5750 otackach
maximalny vykon pri___________7500 otackach
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 05:26, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Stana » 16 čer 2012, 22:59

Má někdo zkušenost s dr. Pulley na B400 K6? Přemýšlím zda a do jaké gramáže jít...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Dom999 » 17 čer 2012, 11:18

Tak si procti tema obzvlaste o burgmanu je toho tu dost.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Stana » 17 čer 2012, 16:39

Dom999: Není Burgman jako Burgman...já se ptám na K6 a k tomu jsem tu moc příspěvků nenašel...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod ezachyl » 07 črc 2012, 15:42

Možná to tady už někdo řešil, ale přesto se zeptám. Kolika gramové Dr. Pulley do Silver Wingu 600 r.v. 2001. Přehlednou tabulku jsem viděl, ale vzhledem k ceně válečků bych raději koupil pouze jednu sadu. Máte někdo zkušenost?
Díky a s pozdravem ezachyl! :wink:
ezachyl: Honda Silver Wing 600 prodaná Obrázek Yamaha Majesty 125 - prodaná
Uživatelský avatar
ezachyl

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 243
Registrován: 06 zář 2011, 16:21
Bydliště: Provodín
Skútr / moto: Honda Transalp XL600V

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod pjirasek » 22 črc 2012, 09:53

Zdravím všechny.
Také jsem namontoval na svůj "stroj" válečky Dr. Pulley. Předem upozorňuji, nejedná se o silný stroj, je to překopaná 2T čína z 50 na 70ccm. Podělím se o pár zkušeností (pokud se to tu již řešilo, moje omluva - nepročítal jsem všechny posty v tomto vlákně).
1. Zadní pevný koš variátoru Malosi Multivar měl z výroby na krajích otřep (jak je koš vyseknut z materiálu). O kulatých válečků je to jedno, s touto hranou nepřijdou do styku. Avšak válečky Dr. Pulley vykazovaly již po 30km drobné odření na této styčné ploše. Stačil plochý pilník, stržení této hrany a problém byl odstraněn.
otřep.jpg

[size=50]obrázek použit z webu scootershop[/size]

2. V diskuzích se doporučuje použít váhu válečků Dr. Pulley asi o 10 - 20% nižší oproti klasickým. V mém případě toto neplatilo. Po laborování a zkoušení jsem nakonec skončil na váze 7,5g, oproti 7,75g u klasických válečků.
3. Kluzné plochy válečků jsem v celé ploše velice lehce namazal (opravdu velice tenký film) sanitárním teflonovým tukem snášející teploty do 250 stupňů (k dostání v instalatérských a sanitárních prodejnách, využití je velmi široké, tuba cca 120,-Kč). Stejně tak jsem trochu mázl i třecí plochy na zadním koši.

Po těchto úpravách zatím spokojenost, zlepšil se tah do kopce (otáčky v kopci se posunuli o cca 500 ot nahoru), naopak po rovince při ustálené rychlosti zase klesly o oněch 500ot. při 60km/hod.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Braunecek » 30 črc 2012, 22:26

já mám nacpaný v Burgmanu K7 taky Dr Pulley 18g,zjištění,akcelerace pomalejší,ale to nevadí,protože se to prvé ořechové ukáže při vyšších rychlostech,140km se dá jet při 7tis otáčkach.Jen mně trošku štve,že se mi už 2x za ujetí asi 2000km válečky pootočily a vše bylo na prd,důvod nevím,nenašel jsem nic,ale po opravě zase jede,tak nevím,nemá někdo zkušenost s pootočením válečku?
Braunecek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 30 črc 2012, 21:45
Skútr / moto: Burgman 400 K7

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron