mk-tec píše:Takže pokud to mám zhodnotit, přínos to byl na dynamiku při rozjezdech, ale při ustálené rychlosti jsem trochu ztratil. Takže možná vyzkouším ještě těžší 30g, protože já nechtěl závodit na semaforech - 500kilo má dostatek výkonu, ale zmenšit trochu ot., čímž by byla trochu menší spotřeba.
ako si po case spokojny s tymi "kockami", doporucujes? aky mas variator na skutri, starsi typ s 6 valcekmi, alebo novsi s 8 valcekmi?
po dlhom vahani asi idem do toho, len musim zistit idealnu hmotnost pre moj 8 valcekovy variator, podla ich stranky by to mali byt 30g kusky. (ale pre malaguti spider 28g, piiaggio beverly 500 len 24g....na AB maju k nexusovi popis ze nexus 500 do r.v. 2004, to akoze pre vyssie rocniky nie su??)
povodne som chcel ist do variatora pollini, ktory by mal mat podobny efekt, ale toto je lacnejsie riesenie a kym je origo variator v poriadku, nechcem do toho rypat.
mam do 50kmh trosku lenivejsie rozjazdy, takze ak sa to zlepsi a zaroven sa zlepsi aj maximalka, budem rad
jazdim jak v meste, aj dlhsie vylety po kopcoch