Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
03 říj 2011, 15:01
Také přidám svou zkušenost s kostičkami. Mám na nich nalítáno 10.000 Km a zatím pohoda.
Příští týden je vyndám a mrknu jak jsou po té desítce oběhané.
04 říj 2011, 20:16
Tak to jsem zvědav. Motorr66 je měl/má ve XC 500 a po 5ti tisicích nebylo znát opotřebení vůbec.
04 říj 2011, 21:56
koukám,že v 20,5x17 se nedělají,takže mám asi smůlu
04 říj 2011, 22:19
podle toho papíru tam mají být 20,9x17 13,5g
tak normálně mám 20,5x17 10,3g tuším,takže 20,9x17 13,5g je dobře teda?jakou gramáž mám dát?Pokud to chápu,tak pokud tam budu mít težší válečky,tak se mi to bude huř rozjíždět.Teda myslím,že tam mám ted 10,3g
04 říj 2011, 22:57
Vždyť to tam máš v té tabulce.
Předepsané pro tebe jsou 21x17 - 11g
04 říj 2011, 23:16
všude čtu,že mám standarně váhu válečku 10,3g,tak já je radši vytáhnu,změřím a podle toho jim napíšu a objednám.Stejně v AB mají jen 13,5g v mám rozměru
5.10. edit: mě ani neodepsali na mail z AB,to je škoda,že je to jedinej eshop,kde to maj v ČR.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 črc 2013, 05:21, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
05 říj 2011, 17:12
Tak jsem koukal na ty tabulky a můj skůtr tam není. Škoda no
05 říj 2011, 17:40
LukeOII píše:mě ani neodepsali na mail z AB,to je škoda,že je to jedinej eshop,kde to maj v ČR.
Odepíšou, neboj. Dej jim čas. mají tam toho hodně
.
05 říj 2011, 17:57
dnes sem se koukal a dolnili všechny váhy pro 21x17,takže super.až se mi vratí skutr ze servisu,tak to určitě vyzkouším.kdyby se chtěl někdo z Brna připojit,tak dejtě vědět,rozdělíme si poštovný
.mana,jaký rozměr potřebuješ? já mám normálně 20,5x17,ale tyhle mám mít 21x17,váhu nevím,projistotu si zvážím ty co mám ve variátoru a odečtu 10-15%,ale měl bych si koupit 9g
mana:ty bys měl mít 23x18 že? nejlehčí mají 14g
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ey%2023x18
08 říj 2011, 15:12
jakattara píše:Tak to jsem zvědav. Motorr66 je měl/má ve XC 500 a po 5ti tisicích nebylo znát opotřebení vůbec.
Tak přikládám fotky kostiček po 10.000km na Burákovy 400 K8.
http://wolf3.rajce.idnes.cz/Rozborka_spojky_a_varce Prakticky krom prachu jsou "válečky" téměř netknuté.
Na polořemenicích je znát, že řemen vyjíždí výš než u klasických válečků a to je důvod proč skutr jede stejně rychle při nižších otáčkách.
08 říj 2011, 18:44
Tak to je perfektní. Protože kolega měl na origo najeto necelých 20tisíc a při kontrole v 10tisících už na nich byly plošky. Tak super, že?
09 říj 2011, 13:46
tak na tohle jsem tak trošku čekal,až někdo na nich něco nalítá a jak budou vypadat..asi je tam na jaře prsknu taky
09 říj 2011, 14:13
Já je dnes zkontoloval po tisíci km při výměně řemene a taky jsem na nich nic nenašel
.
10 říj 2011, 09:09
Rád bych rozšířil informaci o plánované nové generaci válečků Dr.Pulley - zde konkrétně v rozměru 26x13.
Na fóru BurgmanUSA.com se objevily fotografie testovací sady pro Burgmana 400.
Máají vylepšený tvar, který by měl ještě více "zlepšovat" posun variátoru.
Protože se mi po 30000km začíná lehce vytrácet "efekt" těchto válečků (stále ale výrazně lepší jak origo), zrusím je koupit a osadit do Burgoše hned jak to půjde.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.