Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Dají se sehnat tady v čr válečky dr.Pulley do aprilie sr 50?

14 srp 2011, 21:22

Je možno použít tyhle válečky do aprilky sr 50 a variátoru mulitvar malossi?

Re: Válečky Dr.Pulley

15 srp 2011, 00:09

Podle toho co jsem se kde dočetl, jsou tyhle válečky vhodnější do standartního varce, kde je znatelnější rozdíl než u Malossiho.

Re: Válečky Dr.Pulley

15 srp 2011, 07:42

Já je zase pořídil do Multivaru. Dokonce jsem to pro prodiskutoval s klukama z AB a neodrazovali mě od toho. Jen do garančky mám ještě tisíc km, mám naplánované ještě nějaké vyjížďky a stávající válečky je ještě dají. A nejsem typ člověka, který se v něčem úplně dobrovolně, zbytečně a rád hrabe. Ale po prázdninách je tam dávám, tak pak napíšu. :wink:

Re: Válečky Dr.Pulley

15 srp 2011, 21:23

Nechtěl jsem odrazovat,rozdíl tam bude,ale ne tam velký jako oproti standardnímu varci...toď vše. :wink:

Re: Válečky Dr.Pulley

15 srp 2011, 21:37

V pohoděěěěě :wink:

Re: Válečky Dr.Pulley

24 srp 2011, 21:39

Ahoj všeci. Původně jsem se nechtěl o válečcích Dr.Pulley nějak rozepisovat, ale potom, co jsem si zde na fóru o nich přečetl spoustu kritiky, spíše než vlastní zkušeností, a když jsem zde narazil na názor, že jsou k ničemu a všichni kromě asi dvou lidí je vyndavají a mění za originály, rozhodl jsem se, že přidám taky svůj názor. Jsem asi jeden z prvních, kdo válečky Dr.Pulley loni na podzim montoval do Burgmana 400. Od té doby jsem s nimi najel pár tisíc kilometrů a jsem naprosto spokojen. Akcelerace skvělá, vibrace při rozjezdu nepatrné, spotřeba nižší !!!

Stále se zde řeší vyšší otáčky při rozjezdech. Ano, při rozjezdu to točí skutečně víc, ale taky to líp akceleruje. Vadí to snad někomu ? Při vyšších rychlostech jsou otáčky oproti originálu zase nižší. Zřejmě nutností a základem úspěchu je volba správné gramáže válečků.

Co se týče konkrétně B400, tak já používám 18g. Můj názor je ten, že pokud bych chtěl jezdit jen po městě, budu si s Dr.Pulley užívat lepší akcelerace při rozjezdech, ale daní budou poměrně často vyšší otáčky a tím pádem i vyšší spotřeba. Nevím zda bych se přiklonil k originálu nebo k Dr.Pulley. Ale to hovořím jen o B400, což podle mého názoru ani není čistě městské vozítko. Pokud budu chtít jezdit spíše mimo město, volil bych jedině Dr.Pulley. Sám jezdím na B400 občas do práce a je to zhruba 10 % město, 90 % dálnice. Při této kombinaci a při dálniční kochací rychlosti 100 - 110 mám otáčky cca. 5000 až 5500 a spotřebu průměr 3,3 litru. A to mám velké cestovní plexi. Když se kochám kolem Berounky a užívám si zatáček, jezdím kolem 3,5 litru. Takže pokud někdo jezdí spíše mimo město, doporučuji jednoznačně Dr.Pulley. Snížení otáček ve vyšších rychlostech, nižší spotřeba a výborná akcelerace jsou poměrně silné argumenty. Občas pospíchám a ani si nepamatuji, kdy jsem na dálnici překročil 6500 otáček. Při originálech, když jsem pospíchal, jsem se málokdy dostal pod 7000 otáček.

A co jsem za ten třičtvrtě rok s Dr.Pulley vychytal ? Jestli Dr.Pulley někomu zvyšují spotřebu, není to podle mého názoru vina válečků, ale toho, jak se pracuje s plynem. Když jedu přes Prahu, taky spotřebu zvednu, protože se neudržím a na křižovatkách musím všem ukázat. Zpočátku po instalaci Dr.Pulley, jsem měl i mimo město spotřebu vyšší, protože jsem s plynem kroutil, jako když jsem tam měl originály. Pak jsem se naučil plyn dávkovat s citem a jsem naprosto spokojenej. Vždyť si to může každý sám vyzkoušet. Třeba na B400 můžu jet stovkou s 5000 otáček, ale třeba i s 6000. Oproti originálu mají Dr.Pulley při manipulaci s plynem větší rozsah otáček při určité konstatní rychlosti, proto stačí jezdit s citem, nervat zbytečně za plyn a při dosažení požadované rychlosti, otáčky ubráním plynu snížit a rychlost zůstane stejná. Vidím, že to píšu docela nesrozumitelně, ale kdo s Dr.Pulley najede pár tisíc kiláků a trochu bude otáčky sledovat, nebude mít s těmito válečky problém. Naopak, není to žádná matematika a dnes jsem se s Dr.Pulley tak zžil, že příští válčky budou ty samé.

Závěr: Když jsou ty válečky tak špatné a všichni je vyndavají a mění zpět za originály, tak předpokládám, že těch Dr.Pulley se budou chtít zbavit. A když jsou opravdu tak špatné, asi je nikdo nebude chtít. Já se obětuju a tak za 50% původní ceny vezmu jedny do zásoby.

:D :D :D Napsal jsem jen své pocity a zkušenosti, tak mě neukamenujte :D :D :D
Naposledy upravil Bobika72 dne 24 srp 2011, 22:51, celkově upraveno 1

Re: Válečky Dr.Pulley

24 srp 2011, 22:12

Bobiku 72 naprosto s tebou souhlasím. Jsem jeden z těch dvou co válečky chválí. Víc se o tom nemá cenu rozepisovat. :wink: :idea:

Re: Válečky Dr.Pulley

26 srp 2011, 21:01

Ahoj, pokud by někdo měl zájem o Dr. Pulley na Kymco Xciting 500, nabízím na prodej, najeto cca 550 km. Vrátil jsem se k originálům, vyhovují mi víc. Jedná se o SR2822 30g, cena 700 Kč, původní byla 1200 Kč.

Re: Válečky Dr.Pulley

27 srp 2011, 17:42

kdyz sme u toho nema tu nekdo Pullyny 20x12 8ks 14nebo 13g diky

Re: Válečky Dr.Pulley

12 zář 2011, 12:55

Bobika72 píše:....

Souhlasím s tebou, jezdím převážně okresky a Dr. Pulley mi dovolí při větší rychlosti méně točit a tak nemám problém jet na mém Dylanovi 90km/h cestovní rychlostí, aniž bych cítil, že ten motor jede v plných. Najel jsem na nich asi 5000km a můžu potvrdit vyšší otáčky při rozjezdu, které mohou být ve městě otravné, ale ihned po dovršení 50km/h uberu plyn na cca 1/5, možná i méně a skútr rychlost krásně drží. Není proto třeba mít skoro 1/2 plynu jako při originálech. Takto to dělám nejen ve městě, ale i mimo město. Zkrátka stačí po dosažní chtěné rychlosti ubrat plyn tak, aby ji skútr udržel. Jezdím za stejnou spotřebu, ale rychleji. Já si je koupím zase...

Re: Válečky Dr.Pulley

22 zář 2011, 17:14

Rusta píše:a ma je uz nekdo namontovane v 50-vem skutru???? Strasne by mne to zajimalo :-)

blahyfreestyle píše:Je možno použít tyhle válečky do aprilky sr 50 a variátoru mulitvar malossi?

Tak jsem dnes tyto kostičko/válečky osadil do Multivaru na mé padesátce. Dosavaď jsem dával malossi 7,5 a po nějaké rozmluvě s Pavlem s AB, jsem se rozhodl pro dr.Pulley 7g. Co se maximální rychlosti týče, jede to naprosto stejně jako s Malossi (cca 80km. dle tacha), ale zdá se mi, že motor so sice brzy vytočí, jen né do tak vysokých otáček, jako s normálními válečky. A průběh varce je teď daleko, daleko klidnější, řekl bych i tišší, má to tah a na plyn reaguje tak o 50% lépe ... (ale pozor, vím že je to pořád pajda, tak mě neberte doslova). Já jen že oproti minulého nastavení je toto lepší. A o dost. Za mě dostávají dr,Pulley za jedna. Spotřebu budu hlídat a pak dám vědět. Zatim Cis Fis bandooo :wink:

Dnes najeto cca 90 km, posledních pár km bylo naprosto klidných, vše si sedá... Zítra mě čeká minimálnš dalších 80km, tak tady ještě něco napíšu.
Co se spotřeby týče, normálně jsem vždy nabral plnou a po 100km dotankovával necelé 2litry. Uvidíme, co se změní s dr.Pulley :roll: .

Po dnešním hovoru s Pavlem z AB tady mám ještě zveřejnit mé stávající úpravy.
Na mém Kymco Agility 50MMC/4T mám stále origo padesátkový válec, výfuk i trysku. Co se úprav týče - mám Naraku neblokované CDI, Malossi Multivar a v něm teď nově válečky dr.Pulley 7g, žlutou kontrastní pružinu, zelené spojkové pružinky obojí od Malossi. Najeto 12 700km, s Multivarem cca 11 000,- Momentální maximálka je po rovince cca 75km, do kopce 50-55km, z kopce kolem 85km dle tacha.

24.9. edit:
Tak dnes najeto přesně 100km od natankování. Po celou dobu jsem jel plný, 50km sám, 50km ve dvou a co se týče spotřeby - dotankoval jsem 2,53l, což je cca o 0,3l více, než co jsem naměřil před výměnou válečků. Dalších 100km pojedu tak, jak jsem byl zvyklý a opět popíšu. Zatím CisFis bando :wink: .
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 05:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Válečky Dr.Pulley

25 zář 2011, 18:37

Tak jsem dneska Dr. namontoval na Buráka,dával jsem 19 g,jelikož všichni dávají 18,tak jsem chtěl zkusit tyhle.Takže od nízkých otáček a na rozjezdy mi to přijde trochu živější,ale ne nějak významně,ale hlavně při vyšších rychlostech se dost snížily otáčky,při 90 km/h točí o 500 míň,při 130 mám 6000,což mi přijde v poho ,najel jsem teda jen asi 100 km na zkoušku,ale zatím jsem spokojen.

Re: Válečky Dr.Pulley

02 říj 2011, 07:47

Tak jsme s polečně s Nimbusem na těchto válečkách najeli cca 600km. Jízda dostala jinýý směr, motor jede opravdu nižších otáčkách, záběr cítím v každé poloze, lépe to táhne i do kopečka, jen i při jízdě "pohoda" zůstává spotřeba o ty 2dcl vyšší. Ale to není žádná hrůza.

:arrow: Nemáte je někdo na Kymco Downtown 300? Nebo co by jste mi doporučili, když origo tam mají být 15.5g? Děkuji za rady, či vaše postřehy ;) .

Re: Válečky Dr.Pulley

02 říj 2011, 21:54

1. Strana tohoto tématu 8)

Re: Válečky Dr.Pulley

03 říj 2011, 07:54

Foky, moc děkuji. Perfektní práce .... vím, vím, vím ... jen klik sem, ctrl ... vložit .... použít hlavu, či google... Jen mě málo kdy napadnou takové jednoduché věci jako této chvíli zrovna youtube. Thanks ;) .
Odeslat odpověď