Jedna uz tu zacinate resit veci jine, nez jsou Dr. Pulley...ale i tak..
Kazda vec, ma kladne i zaporne vlastnosti...napr. pulleye u vetsiny scootu zvednou spotrebu...bracha je z 3,5 ted pres 4 litry na 100...(cca) ale jezdi jen ve meste, kratke trasy, semafory, rozjezdy...
A tato uprava, i pres zvyseni spotreby, se mu vyplatila

scoot ma tedka lepsi dynamiku a neni tak liny...
Ano, mozna bude vetsi opotrebeni jinych casti...ano, toci to vic RPM...
Ale musite si uvedomit, ze rozhodne po 1 sade "valecku" Dr. Pulley mu neodejde cely scoot do haje...

je to na kazdem, ale neni to tak, ze by pulleye od namontovani zacinaly pomalu jist vnitrnosti
Tak uz tu nereste kraviny a reste pulleye
Jsou tu dulezitejsi veci na reseni - jejich vydrz ve meste, na dalkach, jak se to opravdu projevi na spotrebe, idealni vaha, kombinace sport. vario + pulleye, atd...
Skoro nikdo z nas tu nesjel ani jednu sadu...

takze asi tak...