od Vratas » 24 lis 2012, 16:41
Cipísku, proč si zakládal tohle téma?? Chceš teda slyšet nějakou radu či doporučení nebo nikoliv?? Zatím to vypadá, že furt vymejšlíš a používáš svojí hlavu. Přemlouvat tě tady k ničemu nikdo nebude, ale jasně ti z více stran bylo doporučeno, aby ses na větší úpravy vykašlal, neboť jsou zbytečné pro tento tvůj konkrétní stroj.
Jestli chceš slyšet proč, tak ti to prostě už asi říct musim : máš prostě stroj čínské výroby, to znamená, že u těchto strojů je upřednostňována kvantita nad kvalitou, což znamená, že se používají levné (SRAČKOVÉ) materiály na výrobu jednotlivých součástek a volí se levnější varianta a lacinější postupy výroby a sestavování jednotlivých dílů do sebe a vůbec sestavení celého nádherného strojku. Proto se stávají takovéto věci, že ti z ničeho nic praskne píst, rozsype se klikovka a já nevim co.
Takže si z toho vem co chceš, ale nejen já už dopředu vím, že se ti hloubkové úpravy 50ccm skútra nevyplatí a budeš naštvanej. U čínských strojů to platí více než dvojnásob.
Jedna taková zkušenost na závěr :
Uživatel jménem tatík také kdysi koupil Yuki Matrix 50ccm ve 4taktu, který uživatele trošku "odprosťuje" od starostí s olejem, neboť je zde stálá náplň, která se mění jednou za čas. Jeho dnešní slova na kvalitu tohoto skútra ti tady tlumočit snad ani nemůžu. Projdi si případně od začátku jeho vlákno "po letech opět na dvou kolech" - tam se vše dovíš.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...