Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
16 zář 2015, 13:17
Zdravím,
udělal jsem si radost nákupem Vespa GTS 125 Super Sport. Dal jsem tam Remus výfuk a páčky, klakson Denali a dál už si neporadím.
Nemám řidičák na velkou motorku, takže musím resp. chci zvednout výkon jinak.
Hledám šikovného srdcaře, firmu, který-á se na moji Vespu vrhne s láskou
a pořádně ji našlápne. Chtěl bych asi větší hlavu válce, vlastně tomu moc nerozumím, takže si rád nechám poradit.
Ideálně Jižní Morava, ale sezóna končí, tak může být i celá ČR.
Pokud o někom opravdu dobrým, zkušeným, víte, tak pošlete zprávu, nebo pište sem.
Díky
16 zář 2015, 13:29
Spínačky píše:Nemám řidičák na velkou motorku, takže musím resp. chci zvednout výkon jinak...
Béčko tě stejně omezuje na 11kW, takže žádné "jinak" vlastně není.. ledaže bys z toho udělal tříkolku..
Jinak Vespu je stejně myslím škoda takto "vylepšovat", protože je to prověřená legenda, jejíž přednosti jsou přece jinde...
větší válec?? 250 ccm, aby to bylo trochu poznat tam stejně nedáš..??
16 zář 2015, 13:39
Přesně ta odpověď, kterou jsem nepotřeboval...
Při silniční kontrole asi nebudu hlásit, že mám vyšší objem než je v TP!
Takže poprosím uživatele josuk, aby se již nevyjadřoval
Jako možnou variantu jsem našel tohle
http://www.malossistore.eu/en/products/ALUM-COMPL-CYL-%C3%98-75-5-pin-%C3%98-15-H2O-I-TECH-4-stroke_3116090?M=293&MM=MO%2FVEGT12514&FG=G.TER&Type=MTudíž! Kdo tomu rozumí. Dá se, nebo ne?!
16 zář 2015, 14:36
Da se. Ale financne na tom vyteces.
16 zář 2015, 14:47
Jen pro info, sice větší výkon než 11kw kontrolovat nebudou, ale kdyby se stala dopravní nehoda a znalec z pojišťovny by pak prohlédl tvůj skůtr, zjistil by že neměl co dělat na silnici a musel by jsi platit všechny náhrady poškozenému Ty...
Já vím, ono je to kdyby, ale nikdy nevíš co se může stát, srazíš někoho bohatýho a pak budeš platit celej život několik milionů korun kvůli tomu, že jsi seděl na skůtru, co nebyl schválený pro jízdu na komunikaci.
Tzn. já bych zvyšoval výkon jinak, např. pouze výměnou variátoru apod...
16 zář 2015, 14:51
marcusonic píše:Da se. Ale financne na tom vyteces.
Chci se vejít do 40ti
16 zář 2015, 14:57
Asi nemas s financemi problemy. Ok. Mluvim z vlastnich zkusenosti a proto ti to mohu trochu nastinit. Mam piaggio xevo. Samozrejme 125. Vse jsem delal v servisu (ceny se mohou samozrejme lisit). Valec 200ccm - 20000,- i s praci, sportovni variator - 6000,- s praci, remen malossi 2000,-, vetsi a ladeny vyfuk (Tenax) 6000,- a to nemluvim nove valecky atd. Za me uz nikdy. Jak je zde proslula veta: Objem nicim nenahradis. Je opravdu lepsi udelat si papiry na silnejsi a za ty prachy co do toho nacpes mit poradnou masinu.
16 zář 2015, 15:00
Mimochodem, jedine v cem poznas opravdu rozdil a co jedine bych doporucil je ten sportovni variator. Zmena v akceleraci je opravdu znat. Ostatni uz tolik smysl nema. Maximalka se ti zvedne max o 10 km/h pokud ti jde o tohle. Me to lita 130 (tachometrovych) a stejne k tomu potrebuji silene dlouhou rovinku. Se 4 taktnim motorem se proste moc delat neda.
16 zář 2015, 15:01
marcusonic píše: Valec 200ccm
nebylo to poznat?
Mezitím byla odpoVěď. OK. Děkuji za názor. Malossi variátor jsem tam nechal dát hned při převzetí motorky, takže nemůžu srovnat. Letí max 110. Já teda mám 105kg
. Ale čekal jsem kousíček víc.
Do autoškoly opravdu nejdu. Mám respekt z "velkých" motorek a určitě bych ji chtěl koupit. To se znám, takže raději se budu držet pouze řidičáku na 125
Naposledy upravil
Spínačky dne 16 zář 2015, 15:03, celkově upraveno 1
16 zář 2015, 15:02
Valec je o sile. Ja mam 65 kg a opravdu jsem nic moc zlepseni nevidel. Jen kdyz vezmes nekoho za zada, tak to tak neztraci vykon.
16 zář 2015, 15:07
Potom to tedy zkus prekopat. Ja uz bych do toho opravdu nesel. Za me ty vyhozene penize nestoji za to.
16 zář 2015, 15:09
Prdele tak já nevím
Zatím největší radost dělá výfuk a ten klakson. Sound Bomb doporučuju, jen je občas problém, že auto přede mnou prudce zastaví a nevidí kamion, ale Vespu
16 zář 2015, 15:45
No, mě se do řidičáku taky moc nechtělo, ale nakonec jsem do toho šel, je to i takový osobnostní rozvoj a řekl bych, že mi to i prospělo. Něco nového jsem se dozvěděl. Otázkou je, nakolik a jestli vůbec to využiju, ale budiž. Před hodinou jsem pro něj byl na úřadě, doufám, že se mi nerozmazala barva
A mám vystaráno, můžu na cokoliv na 2 kolech, když budu chtít. Šel bych do toho znova, toť můj tip. Prostě když je chuť na něco silnějšího, tak regulérně s papírama a neřešit nějaká omezení a rizika.
16 zář 2015, 17:03
Nedělej to...bude to děsně drahý, výsledek bude chabý a za dva měsíce budeš vymýšlet, co dál s tím. A pak až zjistíš, že to spraví jenom řidičák A a Vespa GTS300, bude to navíc za normální cenu neprodejný.
A kdybys nedejbože boural a někdo se na to od pojištovny mrknul, tak si v prdeli a to na více frontách.
Radím jak nejlíp dovedu
17 zář 2015, 22:12
Prestante tady vsichni ty lidi strasit s tou nehodou! Nikdy se nikdo nepodiva do motoru, nikdy! Na valci oznaceni 200ccm nebejva a nikdo nenecha rozdělat motor aby spocital jeho obsah.
Valec 200ccm za 20 000?to jako vazne? Valec do deseti novej v pohode, s montazi a liznutim hlavy a tesnenim to nemuze udelat vic jak za 15 tisic