Tuning a STK

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod Myschan » 22 led 2009, 18:06

A pak místo šetření na většího skůtra budeš pravid :(lně posílat peníze na úplně cizí účet
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Příspěvekod generic » 23 led 2009, 07:52

Proč to tak dramatizujete?? Vždyť úpravy má každej druhej skútr. Kdyby měli všichni takovýhle tragický myšlenky tak si ho snad ani nikdo nekoupí. Já nechci dělat nic převratnýho - jenom chci větší točivej moment do kopce, nic víc. Otáčky zvyšovat nechci a s cestovní rychlostí kolem 65 sem taky spokojenej..
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod Myschan » 23 led 2009, 18:54

Myslím, že nic nedramatizujeme. Ptal jsi se na názor, Kraken, já a další ti odpověděli. To jak se zařídíš je na tobě. P.S.: Kolikrát jsi stál u soudu či jednal s právníky?
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Příspěvekod generic » 24 led 2009, 11:00

ne, já to tak nemyslel, váš názor respektuju a zajímá mi. Jen mi to přijde všechno až moc složitý, při tom má ty úpravy skoro každá 50.. Ne nikdy jsem nestál u soudu a nejednal s právníky, proč bych měl?
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod Myschan » 24 led 2009, 11:36

Při běžné kontrole se na to nepřijde. Jde o to, že velký problém by byl v případě nehody se zraněním. Jinak bych ještě pouvažoval o změně variátoru - prý to vcelku taky pomůže, ale osobní zkušenost s tím nemám. Zkus scootland.cz
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Příspěvekod Mefisto » 24 led 2009, 12:58

Myslim, ze dost prehanite a zbytecne ho strasite (nesledujte tolik telku) ;) :p
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod Kiwi » 24 led 2009, 13:41

Jak říká Mefisto,není to tak hrozný. U lidí panujou nesmyslný názory typu: někoho srazíš autem a zabiješ ho,máš vypitý tři piva = automaticky tvoje vina. Je to blbost, protože ti soud prokazuje zavinění tý srážky a chlast je jen přestupek (pokud nemáš 3 promile že) Takže pokud ti ten chodec nedal šanci a sundal bys ho i střízlivej,jsi z toho venku. A stejně tak je to i s těma úpravama, technickejma apod. Ptal jsem se kámoše z pojišťovny,jak je to s pojistným plněním v případě propadlé STK a různejch tuningů a říkal, že ho při likvidaci zajímá jen to,jestli má auto registrační značky a zaplacený ručení. Takže se toho neděs. Ani si nedovedu v praxi představit situaci, že by tě někdo žaloval kvůli kitu. Lidi, už nečumte na tu Novu :D
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod Marios » 24 led 2009, 13:51

Kiwi přesně tak ;) :D B) B) B) B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod generic » 24 led 2009, 14:46

jo, moc děkuju za odpovědi. Taky si myslim že to nebude tak horký, ale já o tom vim kulový tak se informuju..

to g.man: budu vyměňovat variátor, válec, klikovku a trysku.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod Kiwi » 24 led 2009, 15:33

pokud nemáš řidčák na větší, tak tuň :) krutý slovo....jinak jsou to vyhozený love
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod rick » 24 led 2009, 20:08

Ať se mládí vydovádí-vzpomeňme co jsme dělali my.
Já mám tu japonku prostě rááád.t.602163350
Uživatelský avatar
rick

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 352
Registrován: 08 srp 2008, 06:29
Bydliště: Soběslav
Skútr / moto: Suz.Bandit 650

Příspěvekod ESO RIMER » 24 led 2009, 21:51

Držím ti palce v tom tunění :D nebyl jsem jinej , tak čest práci ;)
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Tuning a STK

Příspěvekod zderca » 17 úno 2009, 17:21

zdarec,podle mě je nejlepší ponechat si sériové věci bokem:válec,hlavu,karbec,vzducháč a výfuk.Jezdit ze 70cc a když pojedeš na technickou naházet to tam zpátky a pak zase přehodit.Z motorem ti to neudělá nic jen že to budeš jednou za dva roky předělat na dva dny.Já mám Gileru RCR dal jsem tam kit MALOSSI MHR Replica 80cc v poho s tím jezdím a když jsem na technickou jen jsem to na těch pár hodin přehodil a s motorem to neudělalo nic.
zderca

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 úno 2009, 20:59
Skútr / moto: Gilera RCR
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Tuning a STK

Příspěvekod zderca » 17 úno 2009, 17:24

Ale to stou bouračkou to už by bylo horší z toho se nevykecáš.Za komunistů by to ještě šlo :D ale tak kdybys řekl že s to tak už koupil a nerozumíš tomu.Možná bys vyšel jen s podmínkou,záleželo by kdo způsobil tu nehodu.
zderca

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 úno 2009, 20:59
Skútr / moto: Gilera RCR
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Tuning a STK

Příspěvekod generic » 17 úno 2009, 20:28

cože?? s podmínkou? proč?
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků