Tuning 50 4T

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: tuning 504t

Příspěvekod jiriczek » 07 srp 2010, 22:46

Čau, nebudu základat nové téma, když už tu jedno je, takže k věci...
Chci nějak konečně upravit skůtr a nějakou nabídku mi dali v servise (v tom nejhorším v Brně). Jedná se o otevření sání, větší trysku v karbecu, jiny vyfukovy sání a to je myslím vše. To všechno za cenu asi 990 kč.
Přijde mi to divný. Všude čtu, že je potřeba vyměnit nebo odstranit CDI, novej variátor, řemen a takovy ty drobnosti, jinej výfuk (ikdyž u 4T je spíš otázka zvuku), anebo 70 a vyšší válec.
Chtěl bych se tedy zeptat, jestli mám risknout nabídku anebo to upravit jinak... :?:
Obrázek
Uživatelský avatar
jiriczek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 19 čer 2010, 16:46
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yuki 50 GS

Re: tuning 504t

Příspěvekod jiriczek » 08 srp 2010, 15:03

Potřeboval bych to opravdu vědět, protože zachvíli mám garančku, tak jestli mám jít do toho nebo neee... :?:
Obrázek
Uživatelský avatar
jiriczek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 19 čer 2010, 16:46
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yuki 50 GS

Re: tuning 504t

Příspěvekod Danda » 08 srp 2010, 15:11

Já bych do toho nešel, pokud to jezdí tak je lepší nechat tak jak to je, úpravy v sání většinou vedou k problémům a zvýšené spotřebě.
Pokud chceš aby to jelo lépe, tak tam dej variátor od malossi, a odblokuj cdi pokud jsi tak ještě neudělal.
Uživatelský avatar
Danda

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 06 kvě 2009, 18:24
Bydliště: Třebechovice pod Orebem

Re: tuning 504t

Příspěvekod Spifly » 25 srp 2010, 06:49

Zdravím panové,doufám že my někdo poradíte.dělal jsem si tuning valce čili z 50ccm na 80ccm 4t at delam co dělám tak mi to stříli do vyfuku.Jehlu jsem dával nahoru dolu se směsi jsem to dělěl taky a nic moc děkuji za rady.
Spifly

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 07 úno 2010, 16:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha x.max 125 2011

Re: tuning 504t

Příspěvekod Faethor » 13 zář 2010, 16:01

ahoj Spifly, já mám novej lauf, cdi a varec a taky 4t. Střílí to permanentně při podřazování- mě se to moc líbí ale měl jsem stejněj dotaz v servise jestli není něco špatně ale kluci mě ujistili že u 4t není třeba z toho dělat tragédii že to je v poho:) záleží kdy ti to střílí- mělo by jen u podřazování. pokud i jindy máš moc bohatou směs- já mám stříkačku takže do toho nemůžu vrtat ale pokud máš karbec tak by si to mohl přetryskovat aby směl byla chudší...Obecně podle mě to není problém ale může to být známka toho že jezdíš na bohatou směs a pokud to střílí fest pak se dopaluje palivo v laufu, resp. nejen tam a můžeš mít zaděláno na zasrání válce a ventilů karbonem. Dá se to obejít tím že budeš jezdit na aditivovaná paliva jako v-power nebo carrera který by měly zajistit optimáílní čištění spalin....
Uživatelský avatar
Faethor

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 23 dub 2010, 19:25
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Projekt Choppster
Tuning / úpravy: má to cenu sem vypisovat?

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron