Svíčky NGK Iridium nebo Splitfire

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod Roman ST1 » 10 čer 2008, 13:23

Potřebuji vyměnit svíčku na Aprilii Atlantic 200 (motor Piaggio) a v nabídce mě zaujaly sportovní svíčky NGK Iridium (cca 500kč) nebo Splitfire (cca 250kč). Chci se zeptat jestli máte s těmito svíčkami nějakou zkušenost, jestli se ta investice nějakým způsobem vyplatí, nebo jestli je to jen reklamní tah. Předem díky z postřehy. B)
Uživatelský avatar
Roman ST1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 89
Registrován: 25 kvě 2008, 11:39
Bydliště: Okolí Řáholce (Jičín)
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod briks » 08 črc 2008, 11:43

abych ti pravdu povdel tak moc to nepomoze platis tam jen tu znacku
briks

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 20 bře 2008, 22:41
Bydliště: uh.brod
Skútr / moto: speedfight 206 wrc

Příspěvekod KYBLOS » 08 črc 2008, 11:55

Souhlas. Jednou sem jí taky zkusil a necítil sem vůbec nic :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod janon » 08 črc 2008, 15:07

KYBLOS:Minimalne si musel citit, ze mas lehci penezenku, tudis ti to lepsi jede a mene zere... ;)

Jinak pokud normalni svicka stoji 120 a vydrzi 20t km. Tak ty iridiove zazraky, by za tu cenu, musely vydrzet 5x tolik a to si nejsem uplne jisty, jestli tomu tak je, pak bych o nich, teprve zacal uvazovat. Mozna se pletu. Jinak na jizde se to myslim nijak neprojevi, alespon ne, v nasich zemepisnych sirkach. Tot muj nazor.
Naposledy upravil janon dne 08 črc 2008, 15:12, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Příspěvekod KYBLOS » 09 črc 2008, 06:01

No necítil sem na jízdě prostě nic a spotřebu sem zrovna neměřil. Jinak nevim jestli normální svíčka vydrží 20t km. Osobně jí měním po cca 3 - 5t km. Nevím ovšem jestli je to třeba u 4T s životností svíčky jinak než u 2T B) a to nejspíš jo.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod janon » 09 črc 2008, 15:28

KYBLOS: Jj, ja se bavil hlavne o 4T Ja mam treba v manualu napsano, ze svicka se kontroluje kazdych 10t km a meni kazdych 20t km. A nikdy nebyl se svickou problem. U 2T asi tolik nevydrzi, to je pravda.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Příspěvekod motodoctor » 09 črc 2008, 16:05

když se vyvíjí motor tak se laboruje i se svíčkama a nejlepší co tam může být je ta co předepisuje výrobce. Pokud máte motor v horším stavu a hůř startuje tak zaměňte NGK za jinou značku stejných parametrů. Když se NGK uleje tak se dost často pos.... ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:01, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
motodoctor

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 črc 2008, 18:09
Bydliště: znojmo
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125 rv.99 68000km. Je ve skvělé formě a zatím bez poruchy. Plexi,kufr,brašny i s ráme

Příspěvekod Mefisto » 09 črc 2008, 16:05

[quote=janon]KYBLOS: Jj, ja se bavil hlavne o 4T Ja mam treba v manualu napsano, ze svicka se kontroluje kazdych 10t km a meni kazdych 20t km. A nikdy nebyl se svickou problem. U 2T asi tolik nevydrzi, to je pravda. [/quote]
A menis ji automaticky dle dispozic, nebo az je spatna?
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků