Svíčka Denso - Iridium Power

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod kure.11 » 17 led 2007, 00:10

jo ale chyby mi jeste tak 10 000 :D
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 17 led 2007, 00:41

To chybý i mě a mám kit taky
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod greyfox » 29 led 2007, 16:57

Tak svíčka je už doma, takže pak podám hlášení jak to s tím jede. Du to namomtovat.
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod Marios » 29 led 2007, 17:58

No tak to jsem fakt zvědavej jaký bude nebo nebude rozdíl B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod greyfox » 05 úno 2007, 21:05

Takže jsem to pořádně 2x projel a můj problém s občasným vynecháním chodu motoru je pryč. Nevím proč tam výrobce cpe svíčky, ktery blbnou. Se svíčkou Denso Iridium Power IU 24 to jde krásně plynule do otáček až do maxima. Tomu kdo má Factory můžu jenom vřele doporučit.
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod Marios » 05 úno 2007, 21:53

No aspon nějaká dobrá zpráva B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 05 úno 2007, 23:54

takze vrazit do te svicky 600 se vyplati?
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod greyfox » 06 úno 2007, 14:08

[quote=kure.11]takze vrazit do te svicky 600 se vyplati?[/quote]

Mě se to vyplatilo, protože sem měl problémy s né moc plynulým chodem motoru při akceleraci. Ale pokud máš všechno OK, tak to pro tebe asi valný význam mít nebude.
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod Tony » 11 lis 2008, 21:58

Tak to tady pročítám a zdá se mi, že se někdo upsal. Není ta spotřeba snížena o 0,5l místo o 1,5l ??
Pokud jde o svíčku, toto mě docela láká. Těch dukátů ale za ni... hmmm je to dost.
Mohl bych dát Denso Iridium Power IU 24 do AN 400 nebo Denso U 31 ETR, či snad Denso Platinum. ????
Všem zasvěceným díky.
Uživatelský avatar
Tony

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 03 lis 2008, 20:24
Bydliště: okres Hodonín a Břeclav
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Příspěvekod R1 Max » 08 pro 2008, 10:14

Mě by zajímala vaše zkušenost s výměnou svíčky po ujetí určitého počtu kilometrů.Kolik tisíc km asi tak svíčka (budeme brát ty lepší - NGK a pod.) vydrží. Chápu, že to může být individuelní,ale určitá hranice musí existovat.
Když jezdit, tak srdcem; když řídit, tak s rozumem. Obojí naráz se nevylučuje.

číslíčko na Maxe: 732 549 204
Uživatelský avatar
R1 Max

1000+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 1317
Registrován: 09 kvě 2008, 15:01
Bydliště: Seč
Skútr / moto: Aprilia 150 Leonardo

Příspěvekod KYBLOS » 08 pro 2008, 10:21

No čéče já nevím jak je tomu u big scoota, ale u malých scootů jako mám já je to cca 3 - 5000km. Já jí měním, když se mi prostě už nelíbí :cyclops: Jak se podobá otřepaný důchodkyni, vyměnit. :rolleyes:
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2013, 19:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod dr.snake » 08 pro 2008, 10:50

[quote=kure.11]takze vrazit do te svicky 600 se vyplati?[/quote]
podla mna urcite nie
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Příspěvekod dr.snake » 08 pro 2008, 10:50

[quote=R1 Max]Mě by zajímala vaše zkušenost s výměnou svíčky po ujetí určitého počtu kilometrů.Kolik tisíc km asi tak svíčka (budeme brát ty lepší - NGK a pod.) vydrží. Chápu, že to může být individuelní,ale určitá hranice musí existovat.[/quote]
4takt v pohode minimalne 15tis km
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Příspěvekod janon » 09 pro 2008, 14:59

Ja menim svicku (u maxika) podle predpisu vyrobce kazdych 20t km. Nikdy nebyl problem a nepozoroval jsem, ani zadny rozdil. Svicky vypadaly dost v poho, i barvu mely spravnou. Myslim, ze by klidne vydrzela i dele. Pouzivam normalni svici za 200 Kc. Ovsem uznavam, ze u maxiku, je ta svicka mnohem mene namahana. U maleho Leada 100, menim po 10tkm a od pohledu, vypada ta svicka stejne, jako u maxika.
Naposledy upravil janon dne 09 pro 2008, 15:07, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Příspěvekod Mefisto » 09 pro 2008, 19:07

Ja vymenil tez podle predpisu vyrobce, dal jsem NGK Irid... no uvidime pri dalsi vymene
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron