od Vratas » 19 dub 2013, 12:43
Vždy počítej s tím, že jakákoliv taková úprava, která má vliv na výkon, má také vliv na opotřebení standartních součástí motoru a celého skútra a stroj jako takový se opotřebovává daleko rychleji a je tu samozřejmě zvýšená pravděpodobnost, že se něco pokazí. Pokud bys to chtěl opravdu nějak hloubkověji ladit, tak pro ten 70ccm válec bys musel koupit i novou tuningovou klikovku, protože ta původní nemusí být vždy vyhovující a i v případě té tuningové je opět životnost nižší. Rozumná úprava je variátor, kde si můžeš bez omezení životnosti skútru hrát s průběhem výkonu, další věc jsou třeba pružinky ve spojce, kde si můžeš odlaďovat otáčky rozjezdů atd. a poslední úprava v mezích rozumu je nějaký streetový výfuk.
Dle mého názoru už ale jakékoli úpravy "padesátek" nemají smysl, zvláště nyní po novém roce, když je novela na 125ccm skútry. Navíc to kolikrát stojí dost veliké peníze a hlavně ti to pak při případném prodeji nebude nikdo chtít zaplatit a nebude ho to vůbec zajímat, že jsi do toho investoval i nemalou sumu.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...