osadil jsem skůtra (Yamaha Cygnus 125) variatorem POLINI Maxi Speed Control včetne pružiny a řemenu a JE TO HORŠÍ !! než s originálním variátorem !! Můžete mi někdo prosím popsat jaký je správný průběh variátoru. Originál zabírá okamžitě už od prvního pootočení plynu, tj akcelerace je okamžitá už od minimálních otáček a vzrůst rychlosti i otáček motoru je lineární.
U varia POLINI se po přidání plynu skůtr pozvolna rozjíždí do cca 30km/h, kde se motor najednou roztočí na maximální otáčky a teprve potom skůtr zrychluje o trochu lépe než s originálem, ale se řvoucím motorem na plných otáčkach


Když to shrnu, přišel jsem o zátah odspoda a plynulou a okamžitou akceleraci od 0-60 km/h a získal jsem vláčný rozjezd, řvoucí motor a akceleraci až nekde od 40 km/h (a pravděpodobně i vyšší spotřebu). Hláška z eshopu scootland - "Změna je opravdu “pecka,” skútr ožije neskutečným způsobem a z předjíždění se místo obavy stane radost" u mě rozhodně neplatí.
Čekal jsem tedy rozhodně víc od tuningového variátoru což má být ta nejzásadnější tuning změna

