To Jakattara: Já ti přece vůbec tvůj názor neberu a ani můj předešlý příspěvek nebyl namířen proti komukoliv,jen jsem tím chtěl říci,že když už jsem koupil old skútr a odstatně starší než ty,ale je to značkový a i konstrukce rámu a dalších věcí kolem je dimenzována jinak než jiné čínské skútry. Pokud konstruktér dělá motorku která běžně jezdí 80km/h,tak by měl vydržet daleko více,samozřejmě za předpokladu,že se zvyšující se rychlostí je třeba většího předvídání právě z důvodu brždění a i chování v zatáčkách apod...Ale že by nesnesly veškeré konstrukční prvky nárust rychlosti o 25% je zhola hloupé a velmi nepravděpodobné.
Pokud je auto stavěno na rychlost 165km/h,tak se při rychlosti 190km/h rozpadne? To rozhodně ne.Budou více vadnout brzdy,asi se bude i více třást a boční stabilita asi nebude nejlepší,ale s tím snad musí řidič počítat.
Já taky mám v zadu buben a když jedu na max,tak počítám s tím,že musím mít delší dráhu na brždění a pomyslně se dívám na místo úniku pro případ nutnosti (motorkou si ho najdeš vždycky lépe než s autem byť za cenu škrábanců,ale ne nárazu).
Šlo mi jen a pouze o to,mám skútra pár týdnů,že když mě stál pár korun,nutná zatím výměna řemene který šel do kopru,jinak jsem do něj nic neinvestoval,to vše předešlý majitel,tak já si ten varec s radostí vrazím do Aprilky,protože to není 50 ale 70ka a dimenze těchto skútrů je jiná.A investice se u mne rozhodně nerovnají novým papírům na silnější moto jen proto,abych jezdil do práce 9km.
Jsem s ní velmi spokojený a varec je jen vychytání větší mouchy nikoliv zásadní zásah do skútru....takže asi tak.Nikomu neradím,na to jsem příliš velký amatér skútrař,teprve si osahávám možnosti a způsoby jízdy a povrchu (600km za sebou).Jen si říkám,že je škoda nevyužít potenciál mi daný předchozím majitelem,nic více a nic méně.
