od Mr.Voza » 07 zář 2015, 21:55
Můžeš zkusit tvrdší pružinky, ale myslím, že v tomhle případě nebudou moc platný. Podle toho, co popisješ, že to do 30km/h nejede, dusí se to a pak to vystřelí, takhle se projevuje malá mezera mezi variátorem a pevnou polořemenicí - řemen je pak jakoby v půlce cesty nahoru po variátoru a rozjíždíš se jakoby na dvojku. Variátor může bejt špatně poskládanej. Bejvaj k němu (nebo se daj dokoupit v různejch tloušťkách) podložky, který se vkládaj mezi kluznej čep a pevnou polořemenici - tím se zvětší mezera mezi variátorem a pevnou polořemenicí a řemen tak klesne na variátoru níž - při nulový rychlosti to víc "podřadí" a zlepší se rozjezd. Nesmí se to s nima ale přehnat, protože pak to omezí maximálku - variátor nevytlačí řemen až nahoru.
Další, co mě podle Tvýho popisu napadá, je krátkej řemen. Při nulový rychlosti by měl bejt vepředu na variátoru dole, jen kousek od kluznýho čepu, a vzadu na vnějším obvodu polořemenice - jestli je vepředu dole a vzadu víc zařízlej do řemenice, tak je moc krátkej a projevuje se to stejně, jak už jsem psal - dlouhej převodovej poměr při rozjezdu.
Taky může bejt řemen širokej, že se pořádně nevejde mezi variátor a pevnou polořemenici a nespadne při nulový rychlosti až dolů ke kluznýmu čepu - opět viz. můj první odstavec.
Co se týče tý rychlositi v kopci, to bych zkusil dohnat gramáží válečků. Válečky, který jsou k Multivaru jsou myslím dodávaný pro sériovej motor. Ten lauf, co uvádíš, neznám, ale podle tvaru předpoklávám, že to bude něco na způsob S6 street a ten jsem měl - vyžaduje proti sériovýmu vyšší otáčky motoru. Jestli máš teda variátor naleděnej na sérii a máš tenhle lauf, motor běží v otáčkách, kde ještě nemá maximální výkon. Zkus lehčí válečky.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP