od Mr.Voza » 28 kvě 2016, 23:07
ty voe, to je jako tvrdit, ze je lepsi jezdit s autem jenom na jednicku a na petku, aby sis neopotreboval zbytek prevodovky. to co jsi prave popsal ze dela tuningovej variator, to je jeho spravna funkce - "jezdit nahoru a dolu" a udrzovat tim motor v otackach, kde ma motor nejvetsi vykon. mimochodem, pises, ze se neustalym oteviranim a zaviranim variatoru opotrebovavaj vic valecky a voditka, coz je teoreticky pravda. ale v tom opacnym pripade, kdy je variator prakticky hned otevrenej na maximum, se zase daleko rychlejc na jeho vnejsim obvodu vyjede od remenu drazka je potreba vymenit. a co je lepsi? vymenit napr 3x za 20tis km valecky a voditka za par stovek, nebo 1x celej variator za par tisic?
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP