Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
20 bře 2011, 16:08
Vymenil jsem na Neosovi puvodni karburator Gurtner PY12 za Dell Orto 17,5 - vyndal jsem kolinko z airboxu a nahradil ho trubickou s vnitrnim prumerem 17mm - karburator naladil a jezdilo to sice pekne, ale zadne zasadni zlepseni oproti puvodnimu karburatoru jsem nezaznamenal. Tak jsem dal na radu zkusenejsich a vyndal kolinko z airboxu uplne - jenze s tim zacal problem, skutr normalne chyti, po zahrati pridam plyn a skutr se skoro postavi na zadni, ale po 30m ztrati tah a vubec nejede, pohybuje se vykonove v oblasti kde spina spojka a dusi se. Svicka je mokra. Mam trysku c.75 - s touto tryskou to normalne jezdilo kdyz byl nasavaci otvor v airboxu pricpan tou 17mm trubickou. Pokud otvor v airboxu opet zmensim, problem zmizi. Cim to muze byt? Chova se to jako by to ztratou podtlaku nebylo schopno sat palivo...
20 bře 2011, 16:19
Ahoj, něco jako ty jsem řešil minulý týden, rozhodně dej o dost větší trysku! dej o 10 čísel jestli jsi dal pryč kolínko z airboxu a pak jemně doladit
20 bře 2011, 16:22
přesne jak píše kolega nahoře dej větší trisku a dolat to aby byla směs ok ...
20 bře 2011, 16:24
Přesně jak píšeš, po zacpání airboxu to jelo ale nebyla tam změna oproti původnímu karburátoru, a kdyz dáš kolínko pryč ( více vzduchu ) tak rozladíš poměr nasávané směsi.Svíčku mokrou mít můžes, protože ten motor díky špatnému poměru nespaluje jak by mněl. Pojede to jako drak ale určitě kolínko pryč a k tomu větší tryska, odkaď jsi?
20 bře 2011, 17:12
jsem z Prahy
ok zkusim teda vetsi trysku, mam doma na zkousku jeste 90ku
20 bře 2011, 17:21
90 jsem musel taky dát
a to mi v prodejně rozmlouvali, že je to moc velký skok, a přesně tu jsem potřeboval, jede to teď parádně, a svíčka je krásně cihlová, přeju co nejlepší nalazení, pak zkus napsat, jestli se ti už rozdíl oproti sérii zdá větší
20 bře 2011, 17:24
Aby koně řehtali tak jim musíš dát nažrat
20 bře 2011, 17:29
Přesně tak, dej koním pít
20 bře 2011, 18:21
tak diky za radu - pomohlo to s 90kou to jezdi slusne
sice to budu muset jeste doladit, ale jako odrazovy mustek je to dobry
subjektivne to jede lip nez kdyz jsem to mel vyladeny predtim i gps to potvrzuje ikdyz na poradny mereni nebyl cas...
trochu me ta velikost trysky desi, ale kdyzby to moc zralo tak uz vim kde to priskrtit
mimochodem kolik ti to s tou 90kou zere?
20 bře 2011, 18:24
Se spotřebou to mám jak kdy podle stylu jízdy
ale většinou mi nádrž 4.8L vydrží na 120-150 km vážně podle toho jak jezdím.To jemné doladění pak zkus až něco najedeš tak podle barvy té svíčky, každopádně jsem rád, že ti nějaká rada pomohla
20 bře 2011, 18:34
jojo rada mi moc pomohla dik, nenapadlo me, ze se to o tolik hejbne, kdyz vyndam ten nahubek, jsem si myslel, ze to jen doladim podle barvy, ale ze se to vubec nerozjede me nenapadlo
podle barvy svicky je to ted +- autobus dobre, to jemny doladeni si necham na lepsi pocasi
stejne budu menit fuck, mam tam ted na zkousku S6 Pro Repliku, ale asi se vratim k LeoVince Touring a porovnam to mezi sebou
s tim pridusenym karburatorem to moc velkej rozdil nebyl, tak jsem zvedavej ted
20 bře 2011, 18:38
Já to mám zase naopak, mám Leovince TT a nevím jestli by pro 70ccm válec nebyl lepší S6 replika, ale zase je mi líto prodávat Leovince TT když jsem na něm odjel pár km a je jak novej
20 bře 2011, 18:47
no ja prave vybral Touringa, jenze kdyz jsem to tam s tim novym karburatorem dal, tak jsem byl zklamanej
tak jsem zkousel starsi Repliku a zjistil jsem, ze to pri my vaze moc nepomohlo - cca 3km/h
tak jsem ted odskrtil ten karbec a otestuju to znovu, ale ten hluk mi vadi, takze Repliku prodavam...
kazdopadne ji jeste poradne otestuju aby me to pak zase nelakalo
21 bře 2011, 16:08
To já bych zase repliku dal
21 bře 2011, 16:50
jira851 píše:Se spotřebou to mám jak kdy podle stylu jízdy
ale většinou mi nádrž 4.8L vydrží na 120-150 km vážně podle toho jak jezdím.To jemné doladění pak zkus až něco najedeš tak podle barvy té svíčky, každopádně jsem rád, že ti nějaká rada pomohla
tolik nenajedu ani se seriově osazenym motorem
s ladákem to šlo lehce dolu ale o málo.