Už jsem se tu někde vykecával, ale platí to pořád. Pokud vyměníme filtr,karbec,trysku,válec nebo výfuk a ladíme doma je nejjednoduší hodit scoota na hlavní stojan. Prostě zadní kolo aby bylo ve vzduchu. Nastartuju nechám ohřát pak přidám plný plyn. Když to chcípne hned je malá tryska. Když to kokrhá je velká tryska.
Když to na max otáčky jde plynule a kokrhá to jen v přechodu do max otáček je potřeba povytáhnout jehlu. Že to děláme správně stačí při malé trysce palcem zaclonit sání a hned je cítit zlepšení. Když motor běží po přidání plného plynu plynule do plných otáček pak teprve jdeme ladit na silnici. Variator, válečky,kontrasku,pružinky do spojky,řemen atd. tak aby motor makal v oblasti max.výkonu. Samozřejmostí je že vše ostatní je před laděním OK/svíčka ,CDI, indučka,netěsnosti sání/. Když to začne po čase blbnout začněte zase na stojánku ušetří to hodně času. Jinak moje AC Minarelli 19DO 90tryska chlastá až 5l
max.104km/h vleže z mírného kopečka. Rovinky 90-100podle větru a vlhkosti vzduchu
S karbcem Mikuni 16 to chodilo stejně a jen s tryskou 80. Teď T6 Airsal 70ccm a LV ZX. Trochu jsem vyvětral variátor a nasadil spoiler sání a zatím válec drží. Ješte se nekousnul. Uvidíme až venku stoupne vyrazně teplota.