Piaggio NRG AC - tryska

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Piaggio NRG AC - tryska

Příspěvekod Kolis » 01 zář 2009, 21:34

Dobrý den, prosím vás o radu, nedávno jsem koupil ScooterPiaggio Nrg r.v 2005 vzdcuhem chlazený motor. Je tam vyměněný výfuk za Gianneli reverse, ale nebyla měněna tryska v karburátoru. Musí se měnit, nebo ne ? Přijde mi že skůtr ve vyších otáčkách ztrácí výkon. Měl by být odblokovaný, ale maximálka je tak 65 km/h. Pokud by se tryska měla vyměnit, jak poznám o kolik větší má být? Případně jak nastavit jehlu, bohatost atd. Nikde na internetu sem totiž nenašel nastavení karburátoru. Děkuji za radu
Kolis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 01 zář 2009, 21:14
Skútr / moto: Piaggio Nrg power AC
Tuning / úpravy: zatím jen výfuk Gianeli reverse

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron