Ahoj vsem tuningarum,
tak jsem si poridil filtr Malossi E5. Namontoval a nejakou dobu uzival. Rad bych se s Vami podelil o zkusenosti.
1.Otevreny filtr ma smysl u 4T, u 2T se musi zvetsovat tryska a doladovat coz neni jednoduche - muze dojit k zaderu.
2.Otevrenak musi byt zafixovan - predevsim u stroju s airboxem- jinak bude padat, karburator se bude strhavat z priruby.
3.Doporucuji pouzivat lubrikacni olej, ktery zachytava necistoty. Po 300 km jsem ho mel opravdu dost spinavy. 2x - 3x do mesice by se mel cistit.
4.Vyhlazuje krivku tociveho momentu vice do plocha - efekt znamy z BMW motoru.
Mne upadl po tydenim pouzivani kryt, po dalsich 3 dnech mi upadl filtr uplne - sam od sebe!- nastesti sem ho nasel, ale plechovkari mi ho rozjezdili. Motor prezil jizdu bez fitru, ale nechci vedet co by se stalo, kdyby mi tam vlit kaminek....
Karburator se strhaval z priruby, dokonce! jsem ztratil jehlu sytice! vytrhla se, kdyz lanko plynu otacelo plynem a zaroven karburatorem.
Ted fixuji karburator a premyslim nad novym fitrem. Vybral jsem si tento: a v po ho objednam. Tento ma v sobe system 2 trubic, druha urychluje proudeni vzduchu do karbu.
Cest Skopi