od _Tom_ » 29 úno 2012, 19:44
ne vždy a u všech dálkových ovladačů k vratům funguje tenhle postup. není to nic jiného než trvale sepnuté tlačítko na ovladači a připojením 12V místo 12baterie se ovladač připojí a zároveň odvysílá signál otevři.
nevýhody tohoto řešení:
- ne vždy máte ovladač, kde je 12V baterie
- ve většině případů nefunguje připojením baterky a současném stisku tlačítka odvysílání povelu otevři
- musíte použít jeden z ovladačů k vratům, kdy se většinou dodávají pouze dva. přikoupení dalšího taky není za hubičku
- probliknutí a tím odvysílání signálu k otevření bude dost háklivé na vícero problinkutí, kdy ovladač na to vnitřní elektronikou není stavěný
- ve skútru není přesný napětí 12V jako v baterii ovladače, čímž budete napájet ovladač a ten si s tím časem kdovíjak poradí.
- v ovladačích je většinou anténa pro vysílání řešena drátkem, kdy při vibracích může dojít k rozladění a snížení dosahu
pokud se to dělá s rozmyslem použije se vysílač zalitý v hmotě, bez nutnosti napájení místo baterky, elektronika počítá s vyšším napětím a hlavně tak jak se blikne, připojí se napájení a přes elektroniku se zpožděním pár ms odvysílá povel k otevření
přijímač se připojí přímo na elektroniku vrat.
-výhodou je žádný zákmit na tlačítku, většinou na dvojbliknutí takže větší jistota bez falešných otevření, provedení přímo do moto nebo auta apod.
Za mě bastlířský článek, kdy upravovatel dálkového ovladače laickým způsobem upravil a ejhle, zrovna to funguje, jak dlouho těžko říct.
provedení se smyslem bude stát cca 1200Kč
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km