Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

10 srp 2011, 16:17

To ti bohužel nepovím, protože mě do Brna zajel děda, ještě dělá, má tam nějakyho známyho, tak mi to přivez. A nechtěl řict kolik za to dal, ptže bych mu ty penize pak chtěl dát :D Ale moc ne, tipuju.

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

10 srp 2011, 16:49

TUNER píše:Možná bych doma nějaký M5ky vyhrabal...


A ty by jsi popřípadě ty vyhrabané pustil za kolik? Taky mám stále tu origo 82 ... jen tam mám multivar a neblok naraku cdi ... A ještě by mi šlo o jinou trysku. Přesně nevím, jak se nazýva a k čemu je, ale na fotce to je ta vlevo.
Při dotahování jsem jí urval tu drážku pro šroubovák ... pán Pitoma :?

Obrázek

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

10 srp 2011, 21:52

Ajéje :D

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 04:49

Ono o nic nejde, jezdím s tím už 10tis.jen až ji budu potřebovat vyčistit tak problém vznikne. Na vytáhnutí již mám vytahovák, ale pouštět se do toho dříve, než bude nutné se mi nechce :wink:

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 09:19

Je těžké si tu trysku vyměnit sám? Ptže furt čekat na taťky až si udělá čas...

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 09:41

Pokud umíš kroutit šroubovákem,tak neni ;-) ))

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 10:13

To bych řek, že není problém :D

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 11:53

Caute, tak jsem karbec zespodu rozdelal, predelal trysku, filtr, dal dohromady, a vyzkoušel. Akcelerace z 0-20km/h -> paráda, 20-30 -> pomalejší, 30-50 ->hrůza, 50 až maximalních 62 km/h -> šnečím tempem. Su z toho celej špatnej, protože jsem čekal vysledek lepsí. Nicméně tu trysku tam nechám (84), ale ten filtr jsem vyměnil za starý originál, kterej jsem ještě vyčistil. Taky mi došlo, že to není nic jednoduchého, a půl tisíce korun se mi za 8, či kolik, válečků v podobe matiček dávat moc nechce :|

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

11 srp 2011, 19:13

a neni náhodou skůtr vmoc vysokých otáčkách, až moc?, je možné že se trochu zvedl výkona teď máš moc lehké válečky ve varci které nedovolují skůtru rozjezd na nejvyší možné výkonostní hladině

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 06:19

Ono proč vlastně jsi měnil trysku ? Měl jsi chudou směs ?

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 07:08

:D dával jsem nový filtr, který dává více vzduchu jako ten stary :D stim varec nemám potuchy.. :?

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 07:36

Směs musíš naladit podle barvy svíčky. Ne vždy musí výměna filtru znamenat změnu trysky. A někdy zase pouhé vyčištění filtru může směs slušně rozhodit. Chce to řídit se podle barvy ;-) Když bude směs moc bohatá,pojede to hůř než když bude směs ideální nebo dokonce chudá.

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 09:32

Něco jsem o tom slyšel, jak se to pozná podle té svíčky? Já jsem jenom čištil ten starý, originální, ten co tam už byl.. Nekdy nezálezi na trysce? Na čem dalším?

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 11:00

Koukni se na tu svíčku a nejspíš bude dobrý dát zpátky tu menší trysku,pokud to před tim jelo lépe a svíčka bude černá.

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

12 srp 2011, 11:03

Chvíli pohledej na webu je tam toho mraky včetně obrázků a vysvětlivek :?

pro spalování je třeba vyvážená směs benzín-vzduch - ideální je stechiometricky vyvážená směs tedy 14,7:1
pokud je benzínu víc než vzduchu je směs bohatá, pokud je vzduchu vác je směs chudá

problém je v tom jak to udělat protože je tady víc požadavků proti sobě
pro nižší spotřebu a efektivitu je lepší mírně chudá směs, ale je tady problém s vyšší teplotou a pomalejším hoření a opalováním ventilů, nejvyšší výkon je pak při mírně bohatší směsi - to se nelíbí spotřebě a emisím

směs poznáš na svíčce podle barvy - chudá směs - svíčka je bílá a opálená, správná směs je do rezava a bohatá směs je černá z nespálených zbytků

další komplikac eje v tom, že směs ovlivňuje karburátor v různých režimech různě - něco ovlivňuje výška hladiny v plovákové komoře, něco volnoběžná tryska, něco hlavní tryska, něco tvar a postavení jehly a to ještě ve vztahu k tlakovým poměrům v sání (např. nový nebo špinavý vzduchiový fitr)
Odeslat odpověď