Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
17 bře 2009, 15:25
Porad si myslim, to co uz jsem psal na maxicich .. ja jsem k tomuhle pomerne skepticky, nekde jsem cetl, ze ucinnost modernich variatoru (CVT) u aut (Nissan Murano a pod.) je kolem 95% , neprijde mi, ze by ve skutru byla vyrazne nizsi i kdyz cetl jsem co psal Pavel. Podle me by se nestihal tolik chladit. Predstavte si jen deset procent z 29kw (plnej vykon u 500) je 3kw tepla ... no ja nevim. Podle mne muze dojit k zlepseni akcelerace zmenou prubehu prevodu, ale ze by to tak vyrazne pridalo vykon .. to se mi fakt nezda. Asi to bude muset vazne nekdo zkusit
17 bře 2009, 23:30
A co takhle variator s hranatýma válečkama MRP DR.PULLEY? Má někdo nějakou zkušenost? Na youtube jsou i nějaká ty videa. Že by další konkurent malossi multivar a jcosta
17 bře 2009, 23:35
co som cital o hranatych valcekoch Dr Pulley, tak jedine, co vylepsuju, je maximalka... ale zasa za prijemnu cenu. A osadzaju sa do serioveho variatora. Mozno existuje aj variator Dr Pulley, ale o tom nemam info.
18 bře 2009, 11:38
silding%20roller2.jpg
DR PULLY posuvné válečky ZÁVAŽÍ znamená lepší výkon z Vašeho skútru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 bře 2009, 11:42
Tradičně je převodový poměr na koloběžce CVTS se změnila v in-a-out klouzavý pohyb válce závaží. S inovativní Dr. kladka posuvné válečkové váhy, válcovacím váhy "snímek" vnitřní a vnější v Movitý Drive kladka (MDF) pro změnu / prodloužení převodový poměr.
Dr. kladka váleček posuvné závaží poskytuje následující výhody oproti tradičním "kolejových" válečkové váhy:
Eliminovat nadměrné opotřebení ve vysoké poloze zařízení.
Vychutnejte si širší škálu převodových poměrů.
Zkušenosti vynikající zrychlení a re-akcelerace vlastnosti.
Zachovat výbušné spodní zrychlení a dosáhnout vyšší rychlostí nahoru.
Trvat déle než tradiční válečkové váhy přitom zažívá výborný CVT Variátor výkon.
US patent no. US patent no. 7276004. 7276004.
18 bře 2009, 12:59
Jo ty translatory......
18 bře 2009, 15:33
tak tu mate porovnanie variatorov od polini, malossi, j-costa a este valceky dr pulley, vsetko testovane na vespe gts250... ku kazdemu napisane plusy aj minusy. Pisane po anglicky.
moje zhrnutie:Najlepsie vykonove aj maximalkove vysledky podal Polini, ale remen (od Malossi) sa tam vraj otieral o dno priestoru variatora... hranate vlaceky nepridali vykon, ale zvysili maximalku (najlacnejsie riesenie). J-Costu pochvalili za zdvihnuty vykon aj za par mph k maximalke bez potreby ladenia, pokarhali za cenu, hmotnost a tazsie dostupne zavazia. A Malossi pochvalili za mierny narast vykonu v celom spektre rychlosti, a ako zapor uviedli potrebu menit aj kontrastku a potrebu ladit valceky.
Nezabudnite, ze rychlosti su uvadzane v mph, je potrebne ich nasobit koeficientom 1.6odkaz na dokument (pdf): test.variatorov.na.vespe.gts250.pdf - 4.42 MB
18 bře 2009, 16:16
Šikula, tak koukám že je to za ty prachy o ničem, max navíc 2koně(u pulitru možná 4) a na maximálce +5-8km.
18 bře 2009, 16:22
tak ak mam ja volit medzi Malossi Multivarom za 3750Kc a J-Costa za 4650Kc, volim J-Costa. Jedna vec je graf, druha vec je spravanie sa na ceste. A inac ako vidime, vysledky na NETe sa rôznia, v jednom grafe J-Costa nad Malossi vyhrava, v inom teste s inym motorom su narovnako...
27 bře 2009, 20:42
Jcosta.jpg
Tak otci už přišel nový varec.Výměna nastane o víkendu tak podám zprávu
uvidíme co to provede s Yamaha maxster 150
horší to určitě nebude
27 bře 2009, 20:57
Blahopřeju k odhodláni a držím palec s montáží
Už teď jsem moc zvědav na zkušenosti (mám 180-ku, takže srovnatelnou kubaturu)
Pokud by to opravdu bylo tak znat, začal bych rovnou šetřit
27 bře 2009, 21:23
Uz se tesim na prvni zde zverejneny test
27 bře 2009, 21:54
Jelikos mam strikacku a palivo je dane pocitacem tak si myslim ze odspoda to bude odvaz ale ze to prida kone? Nevim nevim