Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
16 bře 2009, 22:06
HA
TAK TO BUDE ONO
Všechno jde obejít
I patent.Většinou stačí využít nějaká té chybky v ohlášení patentu a udělat nějakou tu drobnou odlišnost.(do pár let budou mít i ostatní auta otvírání twindoor pokud se to škodovce osvědčí)
Tohle je ale irelevantní.Pojďme diskutovat o výhodách a nevýhodách J-Costy.Zatim sem od majitelů a propagátorů slyšel jen chválu a žádné zápory
16 bře 2009, 22:08
kam tam? Mam v plane si J-Costa pre mojho maxika zakupit a namontovat. Chcem sa tesit ako Eso Rimmer...
(a ostatni majitelia tohto "zazraku")
16 bře 2009, 22:10
Thebandit tak pak dej vědět at vím jak to jede v Aprilce
16 bře 2009, 22:12
já bych opravdu rád viděl srovnání J-Costy a Malossi Multivar
To už by mnělo jasnou vypovídací hodnotu o ITALSKÉM ZÁZRAKU
16 bře 2009, 22:13
zapor: v pripade zle poskladaneho variatora hrozi poskodenie motora (neviem, ci som to pisal aj na toto forum), plati to trebars pre variatory pre 250ccm (a asi aj nizsie). Ked sa vynecha 1mm hruba podlozka medzi remenicami (ktora tam ma byt aj na serii), tak remenice sa pri maximalke pritliacia k sebe, cim sa oderu (najma variatorova remenica) a zaroven remen je vytlaceny tak vysoko, ze dole v skrini casom vyhryzie dieru az do priestoru s motorovym olejom... a variator nie je vtedy vraj suosovo so spojkou -> velke opotrebenie remena aj kvoli tomu. To vsetko, ked sa vynecha jedna polozka.
Jeden graf porovnania mam, idem ho najst...
16 bře 2009, 22:13
Jelen taky mě to zajímá
16 bře 2009, 22:18
Podlozka medzi poloremenicami, vraj to tam nejako vymedzuje, ale jej hlavna uloha je, aby sa poloremenice nespojili... vraj. Je to skor kruzok, ktory je na tom valceku, po ktorom remenica variatora chodi...
A tu je slubovany graf porovnania Malossi Multivaru a J-Costa, jedna sa vraj o Hondu Silverwing (kubaturu neviem):
Legenda:
Malossi s miesanymi valcekmi:
144.8 km/hMalossi s tazkymi valcekmi:
148.1 km/hJ-Costa:
156.1 km/h
16 bře 2009, 23:02
jel.en píše:já bych opravdu rád viděl srovnání J-Costy a Malossi Multivar
To už by mnělo jasnou vypovídací hodnotu o ITALSKÉM ZÁZRAKU
já ti řeknu jakej je rozdíl................multivar nedokáže měnit otáčky při stejné rychlosti, jinak to nedokážu z laického hlediska vysvětlit
16 bře 2009, 23:15
Nevím co znamená že moltivar nedokáže měnit otáčky,ale vím že když přidám plyn na 5 000 ot. mám na tacho 100 km a buď se při stejném plynu zvyšuje rychlost,nebo můžu ubrat a stále to jede 100.
16 bře 2009, 23:16
No Malosi ma jednu nevyhodu zaroven s otackami zveda spotrebu , neudela to , co popisuji u tohoto noveho, ze pri vyssi rychlosti klesnou otacky. To vidim jako velkou vyhodu. Nexik ma treba el.omezovac napojenej na otacky motoru, pokud pri stejne rychlosti klesnou, mohu jet teoreticky rychleji.
16 bře 2009, 23:27
máš recht at se ti složí a můžeš jim vyprávět at nejsem sám jako kůl v plotě
16 bře 2009, 23:34
spokojny zakaznik je najlepsia reklama...
17 bře 2009, 01:27
Tak váhově je dle selského rozumu zákonitě těžší, ale největší fígl je v rovnoměrném rozložení váhy válečků a samozřejmě lepší reakce na proměnlivost otáček, co se týče maximálky a prokreslení asi větší řemenice je otázka Ludvo, řemen se jen tak lehce neroztáhne.
čau