Mambo 125 RS - kit 160ccm

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Mambo 125 RS - kit 160ccm

Příspěvekod Filazio Dello » 12 kvě 2010, 23:46

Jeste jednou zdravim, mam 125, chystam 160ccm big bore kit, je zapotrebi hned k tomu i karbec, nebo staci prozatim ten co mam, nez nasetrim, a jenom pretryskuju tenhle? slo by to jako docasne reseni? nebo ne? dekuji za rady......
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 srp 2013, 04:31, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce
Filazio Dello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 bře 2010, 19:14
Skútr / moto: Mambo 125RS
Tuning / úpravy: Variator mallosi,naraku CDI, naraku sportovni civka, regulator AC/DC narak. , kontrastni pruzina mallosi zluta, downhill riditka,naporove sani, vetrak,

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 13 kvě 2010, 12:07

co máš? 2T nebo 4T? Každopádně asi větší karbec a open filter
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod Filazio Dello » 13 kvě 2010, 13:38

4t mam, a open filtr prave jdu dnes namontovat, myslis ze nestaci vetsi trysku prozatim?
Filazio Dello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 bře 2010, 19:14
Skútr / moto: Mambo 125RS
Tuning / úpravy: Variator mallosi,naraku CDI, naraku sportovni civka, regulator AC/DC narak. , kontrastni pruzina mallosi zluta, downhill riditka,naporove sani, vetrak,

Re: 160ccm

Příspěvekod Danda » 13 kvě 2010, 13:56

Nevim jak u většího obsahu, ale mě to stim většim karbecem zlobilo, já bych to pouze přetryskoval
Uživatelský avatar
Danda

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 06 kvě 2009, 18:24
Bydliště: Třebechovice pod Orebem

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 13 kvě 2010, 20:06

Vyzkoušej to, větší karbec se dává fakt jen když by to nestíhalo pouštět benzín do válce a takovej rozdíl to zase nebude..ta tryska a přeladění by mělo stačit...spíš mě ale napadá jestli by to nepotřebovalo jinej fuck..
Co si čtu třeba pro mýho scoota taky 125 2T tak u tuningové sady 180 ccm píšou že zároveň by se měl dát větší karbec 25-28mm a určitě laděný výfuk. Takže asi tak no...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod Filazio Dello » 14 kvě 2010, 11:16

jo to je v poho, ladak uz tam totiz mam, vcera prisel i open filtr, takze myslis ze by to mohlo bejt v poho? no skusim a uvidim.... :D
Filazio Dello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 bře 2010, 19:14
Skútr / moto: Mambo 125RS
Tuning / úpravy: Variator mallosi,naraku CDI, naraku sportovni civka, regulator AC/DC narak. , kontrastni pruzina mallosi zluta, downhill riditka,naporove sani, vetrak,

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2010, 20:02

Mělo by to být cajk, hlavně to pořádně všecko namaž až to budeš skládat do kopy a pořádně utěsni a utáhni. Tak by bylo dobrý co mi dnes říkal bratranec(zrovna mám taky válec venku - budu dávat novou pístní sadu až budou peníze) že by se tam měl dát i tmel odolnej teplu kterej ti to fakt pořádně utěsní, sou tam docela tlaky.A jinak tu trysku bys měl tak nějak trefit ať při zajíždění nemáš chudou směs
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 20:03

Kam chces davat tmel?
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2010, 20:12

Sorry, nemyslel jsem tmel ale je to nějaká těsnící pasta(myslím něco podobnýho jako se dává kolem dřezů atd..taková bílá plastická hmota po zaschnutí, dělá se prý i v provedení odolná teplu) a dává se jí tam uplně trochu prej, ale není to nutnost žádná. Jinak je to myšleno pod válec
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 20:20

Nevim, nemam zkusenosti...rozhodne do motoru ale nic nedavat :) Mysleno pod hlavu valce, atd..
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: 160ccm

Příspěvekod Filazio Dello » 14 kvě 2010, 20:49

neni to tmel ale silikon, je cervenej, do 800C, v takovej jak zubnej paste takova tuba,pouziva se misto tesneni, kdyz nechces kupovat novy tak tam das teho silikonu a je......
Filazio Dello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 bře 2010, 19:14
Skútr / moto: Mambo 125RS
Tuning / úpravy: Variator mallosi,naraku CDI, naraku sportovni civka, regulator AC/DC narak. , kontrastni pruzina mallosi zluta, downhill riditka,naporove sani, vetrak,

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2010, 20:54

Tak to bude asi ono...pod jakým se to dá najít názvem nevíš? Nikde na netu ve shopech jsem to neviděl a kolik zhruba stojí? Těsnění mě vyjde asi na 400, tak jestli by nebyla ta pasta lepší...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 20:55

No, ja bejt tebou, tak bych tam urcite dal tesneni...pasta nemuze vydrzet to, co tesneni...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: 160ccm

Příspěvekod Filazio Dello » 14 kvě 2010, 20:58

jo to je jasny, to tesneni muze jit tak na dekl variatoru, a tak, ale na hlavu urcite ne, a predsi se sadou teda kitem dodavaji i tesneni....takze v poho... myslim teda silikon na dekl varce...oprava...
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 srp 2013, 04:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Filazio Dello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 bře 2010, 19:14
Skútr / moto: Mambo 125RS
Tuning / úpravy: Variator mallosi,naraku CDI, naraku sportovni civka, regulator AC/DC narak. , kontrastni pruzina mallosi zluta, downhill riditka,naporove sani, vetrak,

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 21:00

No, tak to jo...tesneni okolo varce je tkovej silikon... :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron