Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Mám tam dát ten výfuk?

19 dub 2009, 20:32

Ahoj vsichni
Vidim ze tu moc novejch temat nepribejva, tak snad nebude vadit kdyz vas poprosim o pomoc :)
Tak asi takle spolecne sbrachou jsme si koupili Piaggio NRG Power model:09. Nádhernej stroj..
Este to nemam ani zajety, az najedu 500km tak to povezu do servisu na odstraneni restrikci atd...Jediny co je na skutru opticky slabsi je vyfuk a ta cerna krabice od vzduchoveho filtru :) Tak sem premejslel ze misto odstraneni restrikci u vyfuku a filtru bych jim dal namontovat vyfuk a nejakej peknej filtrik..
De mi oto ze nechci aby mi to s tim vyfukem rvalo(nekdo mi rikal ze to rve a nejede).Takze pokud mate nekdo nejake skusenosti tak mi napiste okolik se zvedla hlasitost, a jestli je zvuk hezci atd... A u toho filtru je jedina prekazka velka spotreba... to bych chtel nejak dodel abych zmensil tu saci plochu...Tak i s filtrem poradte jestli mate nejake skusenosti,PR: jestli to nemuze skodit motoru atd... :D
Pokud mate nejake vyfuky ci filtri co mi muzete doporucit tak i hodte odkaz diky :)

Co sem se tak dival, tak todle nevypada spatne http://www.scootland.cz/zbozi/giannelli ... gio-od-04/ , http://www.scootland.cz/zbozi/giannelli ... t-piaggio/ http://www.scootland.cz/zbozi/rms-vzduc ... 35-45st-1/

Diky moc za rady..

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 21:06

Tak určitě to bude trochu více řvát a hlavně líp pojede, ale zas tak hrozný to nebude, zárověň budeš muset přetryskovat karbec, ta původní tryska tam při výměně laďáku zůstat nemůže, mohlo by se ti stát, že by jsi to zadřel, taky bych přemýšlel nad výměnou variatoru. Co se týče toho openfiltru, na ten bych hodil bobek, pač další věc, kterou bys musel měnit je větší karbec a zároveň zase o dost větší tryska a zase nárust spotřeby a hlavně bych ho dal pouze, kdyby jsi dával 70 ccm, takže bych se raději s tou černou krabicí smířil. Pokud tě zajímá, co to udělá s tvým origo 50 ccm motorem, tak jasně že každé navyšování výkonu motoru neprospěje a jeho životnost se zmenšuje.

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 21:14

Ok, takze moc diky, a vypada to ze z toho nebude nic, protoze k tomu vyfuku kupovat karb.. se mi moc nechce, to je dalsi litr v prdeli, to by se mi prodrazilo :)

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 21:19

Já jsem neřekl, že musíš kupovat karbec, můžeš nechat původní a pouze přetryskovat karburátor, když tam budeš dávat laďák, což není žádná věda, ještě bych pouze pořídil variator a tak to nechal, když zůstaneš u 50 ccm.

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 21:32

hm hm, ja sem myslel ze staci vymenit ty pruzinky a valecky ?V cem by byl lepsi new ?

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 21:49

Jasně, na to jsem zapoměl, ještě by bylo dobrý dát tvrdší spojkový pružinky, když budeš dávat laďák. Sportovní variator, např Malossi má jiné stoupání dráhy uložení válečků, je z jiného materiálu a je o kousek větší, s váhou válečků si budeš muset pohrát, u toho Malossi variatoru je i na víc kontrastní pružina do spojky.

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

19 dub 2009, 22:05

Diky za rady, ale zas az tolik do toho vrazet nechci :) To treba az kdyz vyhraju hlavni vyhru ve sportce :D :D , budu si natom delat male opticke upravi, a pekne se oto starat , tak bych to asi udelal :)

Re: Mam tam dat ten vyfuk ??

06 kvě 2009, 22:34

... tomulator: klobuk dole nad trpezlivostou pre novacika,vacsina by ho odkazala na kolonku hladat ....
Odeslat odpověď