Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
13 led 2011, 19:11
Čau,před nedávnem jsem si koupil skůtr Malaguti medison 125 r.v. 2001.Je to můj první skůtr takže nemám žádné zkušenosti.Koupil jsem si 125ku z důvodu že mám pouze skupinu A1 a do autoškoly se mi nechce.Potřeboval bych poradit co udělat abych zvýšil výkon skůtru (nyní 9 kW).Dočetl jsem se že pomůže výměna variatoru ale spíše jsem uvažoval o zvětšení obsahu.A teď k otázkám:
1)Na jaký obsah lze zvýšit a kolik dostanu kW navíc?
2)Co je k tomu vše potřeba vyměnit a cca na kolik to vyjde peněz?
Dík za rady.
13 led 2011, 19:51
No nevím , ale aby ta úprava stála za to , tak to tě ta autoškola vyjde levněji
13 led 2011, 19:58
Měl by jít zvětšit až na nějakejch 170-180ccm. Nutno podotknout, že tyhle KITy stojej kolem 10000,-
+ asi výměna výfuku, variátoru, dost možná i převodů a ve finále je to morda jak Brno.
Ta autoškola to cenou rozhodně vyhraje
13 led 2011, 20:21
Nevím jak Madison, ale Malamut Blog má stejnej spodek a liší se jen vrškem píst válec. Takže by stačilo teoreticky tohle. Problém ale bude zda máš stříkačku přeprogramovat vstřikování. Pokud máš karbec, pak je to to co psal kolega výše,, přetryskovat, nastavit karbec atd.
13 led 2011, 20:30
Za skupinu A neomezeně, jsem dával v listopadu 5500kč. Opravdu to vyjde levnějc. Pač jsem zjistil, že mám sice skupinu A1, ale s harm. kodem 150
A rázem jsem si mohl koupit místo 125 Burgmana rovnou 650 Burgmana
Ta autoškola je teď opravdu stupidní, stačí si to jen přečíst
13 led 2011, 21:36
Ten kod 150 nemá s kubaturou nic společného.Je to jen o tom,že dřív neměli padesátky omezenou rychlost,jako teď.
13 led 2011, 21:46
Je tu o tom vlákno-Rozdělení řidičských oprávnění(odkaz na skutrportál).Tam je to nejsrozumitelnější.
13 led 2011, 21:51
Však ano
o tom se bavím. I na skútrportálu je, že se jedná o omezení do 50ccm.
Když máš totiž A1 + HK 150, tak můžeš řídit 50ccm co jede klidně 300km/h
PS: Až půjde kolem nějakej Admin/Mod - přesuňte nám to, prosím, do příslušného topicu. Děkujeme
13 led 2011, 21:56
A vo tom to je.
13 led 2011, 23:29
quicksilver.xx píše:Za skupinu A neomezeně, jsem dával v listopadu 5500kč. Opravdu to vyjde levnějc. Pač jsem zjistil, že mám sice skupinu A1, ale s harm. kodem 150
A rázem jsem si mohl koupit místo 125 Burgmana rovnou 650 Burgmana
Ta autoškola je teď opravdu stupidní, stačí si to jen přečíst
Tak to jsi mi neudělal radost ,protože mám na řidičáku taky harm.kod 150
takže vlastně na něj nemam papíry a budu je muset dodělat.
13 led 2011, 23:43
čabas já mám majesty 150, je to to samí a ten kit na 177 od malossi vyjde na 9500, + 3500 variátor multivar + 1000kč kevlarovej řemen + 7až10tis. lauf a za 6 až 7 tis. si uděláš papíry na větší
14 led 2011, 00:13
ciallis píše:quicksilver.xx píše:Za skupinu A neomezeně, jsem dával v listopadu 5500kč. Opravdu to vyjde levnějc. Pač jsem zjistil, že mám sice skupinu A1, ale s harm. kodem 150
A rázem jsem si mohl koupit místo 125 Burgmana rovnou 650 Burgmana
Ta autoškola je teď opravdu stupidní, stačí si to jen přečíst
Tak to jsi mi neudělal radost ,protože mám na řidičáku taky harm.kod 150
takže vlastně na něj nemam papíry a budu je muset dodělat.
Neudělal radost, ale ušetřil velké peníze za pokutu
Za jízdu bez řidičského oprávnění je tučná pokuta
Taky jsem s A1 s HK 150 jezdil na 125ccm než jsem se zeptal v autoškole
14 led 2011, 00:17
Pepe Burgman píše:Ten kod 150 nemá s kubaturou nic společného.Je to jen o tom,že dřív neměli padesátky omezenou rychlost,jako teď.
Ten kód má společného s tou kubaturou dost
Konkrétně HK 150 omezuje skupinu A1 jen na 50ccm