Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
26 bře 2011, 14:25
Ahoj koupil jsem si tento výfuk a po dlouhém pasování jsem ho tam z výpomoccí dal, ale nejede to. Jako by se to v nízkejch otáčlách dusilo a pak to najednou vystřelý a otáčí se na stojanu
.
Mám tam dát ty pružinky co k tomu byly????
Nebo je tam restrikce???????
Ty pružinky tam jdu dát za chvilku, pak se ozvu.
26 bře 2011, 15:36
dej nějakej odkaz na web.
ať se pokocháme...
26 bře 2011, 18:01
Jestli nedáš větší trysku koleduješ si o zadření.Musíš s laďákem dát trysku větší cca o deset čísel, uvidíš podle barvy svíčky, jen výfuk samostatný určitě dát nemůžeš
26 bře 2011, 18:23
Nevím kde jsi ho koupil a proč ti neřekli jak ho máš naladit! A hlavně jestli je opravdu určen pro tvůj motor, protože LV dělá homologované a přímo laděné pro motory na které je určen.
Jinak odbruš restrikcí v hrdle výfuku, je to taková píšťala, vyměň válečky a samozřejmě i pružinky spojky, na konec doporučuji zvětšit hlavní trysku o cca 5%. pak by neměl být problém.
Pokud máš ale ještě jinak upraven motor, tak ho budeš muset prostě sladit!
26 bře 2011, 21:44
Pavel: potřeboval bych výfuk pro svůj scoot, viz profil. Napsal jsem vám tam v týdnu mail, ale zatím mi nikdo neodpověděl.
Cokoliv dalšího klidně po SZ, nechť to tu nezasíráme. Moderátoři, sry za OT..
29 bře 2011, 20:08
Ahoj, trysku mám m6-080, jakou ta mam dát nebo je tato správná
29 bře 2011, 20:16
trysku si musis odzkouset podle barvy svicky
pokud si mel predtim performera, tak budes mozna trysku zmensovat a davat trochu tezsi valecky
v novem fucku je restrikce, ktera je treba vyndat - hral jsem si s tim asi hodinu, svar byl odfrezovanej razdva, ale vyndavalo se to pekne blbe, melo to tendenci jit spis dovnitr
fuck mi sednul jako pr.... na hrnec, jestli mas problem s pridelanim, myslim, ze sis nevybral spravnou verzi pro svuj skutr
- cinska kopie minarelli motoru se lisi
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:51, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
29 bře 2011, 21:18
momentalne c.90, ale vyndaval jsem uplne kolinko z airboxu a mam 17,5mm karbec a momentalne namontovanou pro repliku
kdyz jsem mel v airboxu zalepenou 17,5mm trubicku stacila tryska c.75 jak na repliku tak na touringa, ted po vyndani budu touringa teprve jeste testovat
29 bře 2011, 21:20
Já mám otevřenej filtr, tak nevim. Co myslíš fongovalo by to??
29 bře 2011, 21:21
ja mam zas 70ccm valec, ale s open filtrem nemam zkusenost, dal bych ho pryc, je to blba moda, pro normalni provoz je to nesmysl
s tim se muze tryska radikalne zvetsit a je to citlivy na zmenu pocasi
co ti to presne dela?
29 bře 2011, 21:25
Nejde to tak rychle to otáček jak by mělo ( na stojanu).
29 bře 2011, 21:29
na stojanu nic nezkousej
musis to dostat do stavu aby se to rozjelo v realu
pak jet par km na maximum a hned zastavit a kouknout na barvu svicky
podle barvy menit trysku a az ji budes mit rezatou, zkouset ladit ostatni
ja mel problem, ze mi to po vyndani kolinka z airboxu vubec do otacek neslo a musel jsem zvetsit trysku o 15cisel aby se to vubec rozjelo
29 bře 2011, 21:33
Zkoušel jsem stim jezdit a nic moc, ale je možný že mi to přisávalo vzduch protože jsem měl děravou přírubu na karbec.