Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Re: Leovince touring.

29 bře 2011, 21:37

dej to napred doporadku, jinak nema smysl ladit
barva svicky je zaklad, ale na to potrebujes aby ti to slo do otacek, jinak se nemas podle ceho odrazit
lepsi do zacatku velka tryska a pak zmensovat
ja mel problem, ze jak mi to kuli maly trysce po vyndani kolinka neslo do otacek, tak se to podle barvy svicky jevilo bohaty, ale bylo to ve skutecnosti chudy a tak to blbe spalovalo

odrazil bych se od ty trysky cos tam mel predtim s performerem, jestli si krome fucku nic nemenil, nejspis bude treba trochu zmensit, ale pro test by mela byt vyhovujici

Re: Leovince touring.

30 bře 2011, 07:19

S výfukem musíš dát větší trysku,tvrdší pružinky do spojky a lehčí válečky....

Re: Leovince touring.

30 bře 2011, 13:27

Musíš dát lehčí válečky.

Re: Leovince touring.

30 bře 2011, 14:25

nemusi, jestli mel driv hebo performer bude davat spis tezsi

Re: Leovince touring.

30 bře 2011, 16:10

Soráč nevšiml jsem si že tam měl hebo performer.

S Leovince Touring nejede.

02 dub 2011, 14:14

Ahoj prosím o radu. Mám keeway focus 70 ccm,válečky stage6 (6-9), trysku m6-80, otevřený filtr, tvrdé pružinky od lv (žluté) a Leovince Touring.
Problém je takoví, skútr mám hrozné rozjezdy a vůbec netáhne do kopce. KDyž nastartuji netočí se zadní kolo na volnoběh.
Poradil by někdo co stím. Podle mě by to chtělo měkčí pružinky.

Re: S Leovince Touring nejede.

02 dub 2011, 14:48

triska 80 na open filter ??? xD na jakym karbeci ??? 80 je málo ! na open

Re: Leovince touring.

04 kvě 2011, 15:45

No zadní kolo se na volnoběh točit nemá,to je normální. Máš nejspíš těžký válečky a měkou kontrastku...směs musíš naladit podle barvy svíčky.

Re: Leovince touring.

04 kvě 2011, 16:39

Už je vše naladěno. Ale děkuji. :wink:

Re: Leovince touring.

04 kvě 2011, 17:03

))) koukam že jsem blesk,nevšiml jsem si datumu )))

Re: Leovince touring.

11 čer 2011, 06:40

Zdravim . :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně Rhon Speed 50. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D
Odeslat odpověď