Leovince touring.

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Leovince touring.

Příspěvekod j3nda » 29 bře 2011, 21:37

dej to napred doporadku, jinak nema smysl ladit
barva svicky je zaklad, ale na to potrebujes aby ti to slo do otacek, jinak se nemas podle ceho odrazit
lepsi do zacatku velka tryska a pak zmensovat
ja mel problem, ze jak mi to kuli maly trysce po vyndani kolinka neslo do otacek, tak se to podle barvy svicky jevilo bohaty, ale bylo to ve skutecnosti chudy a tak to blbe spalovalo

odrazil bych se od ty trysky cos tam mel predtim s performerem, jestli si krome fucku nic nemenil, nejspis bude treba trochu zmensit, ale pro test by mela byt vyhovujici
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Leovince touring.

Příspěvekod TUNER » 30 bře 2011, 07:19

S výfukem musíš dát větší trysku,tvrdší pružinky do spojky a lehčí válečky....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Leovince touring.

Příspěvekod PROOF » 30 bře 2011, 13:27

Musíš dát lehčí válečky.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Leovince touring.

Příspěvekod j3nda » 30 bře 2011, 14:25

nemusi, jestli mel driv hebo performer bude davat spis tezsi
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Leovince touring.

Příspěvekod PROOF » 30 bře 2011, 16:10

Soráč nevšiml jsem si že tam měl hebo performer.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

S Leovince Touring nejede.

Příspěvekod The Doctor » 02 dub 2011, 14:14

Ahoj prosím o radu. Mám keeway focus 70 ccm,válečky stage6 (6-9), trysku m6-80, otevřený filtr, tvrdé pružinky od lv (žluté) a Leovince Touring.
Problém je takoví, skútr mám hrozné rozjezdy a vůbec netáhne do kopce. KDyž nastartuji netočí se zadní kolo na volnoběh.
Poradil by někdo co stím. Podle mě by to chtělo měkčí pružinky.
Suzuki Burgman 125



Keeway Focus ,Válec kit 70cc CPI 12mm TopPerformance.!!!!!!PRODÁM!!!!!! za 12 000 kč. tel: 720482862
Zakladatel Skútr Klubu Ústeckého Kraje
!!!!!!!!!!!NOVÉ STRÁNKY KLUBU!!!!!!!!!!!! : http://WWW.SKUK.CZ
Uživatelský avatar
The Doctor

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 324
Registrován: 26 led 2011, 18:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Keeway Focus, Suzuki Burgman 125
Tuning / úpravy: 70ccm, Leovince Touring.

Re: S Leovince Touring nejede.

Příspěvekod hruzamil5 » 02 dub 2011, 14:48

triska 80 na open filter ??? xD na jakym karbeci ??? 80 je málo ! na open
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Leovince touring.

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2011, 15:45

No zadní kolo se na volnoběh točit nemá,to je normální. Máš nejspíš těžký válečky a měkou kontrastku...směs musíš naladit podle barvy svíčky.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Leovince touring.

Příspěvekod The Doctor » 04 kvě 2011, 16:39

Už je vše naladěno. Ale děkuji. :wink:
Suzuki Burgman 125



Keeway Focus ,Válec kit 70cc CPI 12mm TopPerformance.!!!!!!PRODÁM!!!!!! za 12 000 kč. tel: 720482862
Zakladatel Skútr Klubu Ústeckého Kraje
!!!!!!!!!!!NOVÉ STRÁNKY KLUBU!!!!!!!!!!!! : http://WWW.SKUK.CZ
Uživatelský avatar
The Doctor

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 324
Registrován: 26 led 2011, 18:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Keeway Focus, Suzuki Burgman 125
Tuning / úpravy: 70ccm, Leovince Touring.

Re: Leovince touring.

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2011, 17:03

))) koukam že jsem blesk,nevšiml jsem si datumu )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Leovince touring.

Příspěvekod Sportman » 11 čer 2011, 06:40

Zdravim . :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně Rhon Speed 50. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků