Laděný výfuk vs. street výfuk

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod Strmal » 14 kvě 2008, 09:56

Zdarec scouti,
přemýšlím o laďáku, ale na stránkách scootlandu jsem se dočetl o street výfuku, který zvedne spíš točák, což by mi vyhovovalo asi více v tom našem kopečkovém terénu, jsem z toho celkem zklamaný kdýž se táhnu do kopečka 45km/h.
Máte s tím nějaké zkušenosti nebo máte všichni standardní laďáky?

díky za rady...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Příspěvekod KYBLOS » 14 kvě 2008, 10:32

No nemám sice ten street, mám fuk fi. Top Performances, ale rozhodně laďák pomůže do kopce a trochu i na max. rychlosti. Kterej laďák je lepší apod. nevím. Mám jenom ten co mám a s jinýmy laďáky zkušenosti nemám. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2008, 10:33, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Zoidberg » 15 kvě 2008, 08:56

Spíše záleží, jak to máš dohromady sladěné, do kopců ti může pomoci i normální tuningový výfuk. ty "street" jsou konstruované tak, aby zvedly o něco výkon, ale nebyly tak hlučné a nezvedly ti nějak hrozně spotřebu. Spíš jako taková lepší náhrada za standardní výfuk, no.
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod KYBLOS » 15 kvě 2008, 09:08

To jo no. Tak sladit se musí skoro všechno, takže o tom sem ani nepsal :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Strmal » 15 kvě 2008, 12:58

Takže je to tak nějak, že "street" výfuk mi zvedne výkon např. o 10% a nebude hlučný, kdežto laďák mi zvedne výkon o 25%, ale bude řvát jak kráva?

Takže jak velký je ten hluk?
asi nejlepší bude, když si zajdu nekam prohnat nějaký skútr s laďákem...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Příspěvekod Maykl » 16 kvě 2008, 08:48

[quote=Strmal]Zdarec scouti,
přemýšlím o laďáku, ale na stránkách scootlandu jsem se dočetl o street výfuku, který zvedne spíš točák, což by mi vyhovovalo asi více v tom našem kopečkovém terénu, jsem z toho celkem zklamaný kdýž se táhnu do kopečka 45km/h.
Máte s tím nějaké zkušenosti nebo máte všichni standardní laďáky?

díky za rady...[/quote]

Objem ničím nenahradíš, jestli chceš nacpat x tisíc za vyfucky, variatory atd.,tak radši zvaž, jestli není lepší koupit něco silnějšího ;)
---www.maykl-design.wz.cz---
Uživatelský avatar
Maykl

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 28 dub 2008, 22:32
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Suzuki SV 650S

Příspěvekod KYBLOS » 16 kvě 2008, 09:03

No jestli je vázanej řidičským oprávněním pouze na moto do 50ccm jako já, tak si asi větší objem nepořídí. Nebo místem pro parkování, což také omezuje i mě. Pak mu zbývá to co mě, vytunit tu 50ccm B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Zoidberg » 16 kvě 2008, 09:08

[quote=Strmal]Takže je to tak nějak, že "street" výfuk mi zvedne výkon např. o 10% a nebude hlučný, kdežto laďák mi zvedne výkon o 25%, ale bude řvát jak kráva?

Takže jak velký je ten hluk?
asi nejlepší bude, když si zajdu nekam prohnat nějaký skútr s laďákem...

[/quote]

Ano, v podstatě to tak je. Laděný výfuk umožní motoru jet na vyšší výkon, ale daní za je zvýšená úroveň hluku a citelně vyšší spotřeba paliva. Po investici několika tisíc korun můžeš zjistit, že nárůst rychlosti o pár km/h je opravdu draze vykoupen. Proto se taky nedá tuning jednoznačně doporučit. Mě se vždy nejvíc projevil větší válec, se 70kou je to opravdu o něčem jiném a pokud ti dobře poladí karburátor, ani si to nevezme o tolik více benzínu. Jinak doporučuji přestup na větší objem, i ta 125ka je o moc silnější. Já mít tu možnost, tak se s tuningem padesátky vůbec nemažu.
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod Strmal » 16 kvě 2008, 11:02

KYBLOS: No vázanej zas tak moc nejsem, ani řidičákem ani místem, koupil jsem skutra jen tak pro radost a padesátku jen proto že se mi líbil Firefox, i když ... vlastně mladá má papíry jen na auto tak může jen na 50ccm, myslí že s tou padesátkou je větší sranda než byla se stopětadvackou...
Na cestování mám auto, scootra mám jen jako přemísťovadlo...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Příspěvekod Maykl » 16 kvě 2008, 15:04

Pokud to máš jen jako přibližovadlo, tak bych do toho ty love necpal...ale pokud je máš, tak tuň, ale problém pak budeš mít, pokud se stane nějaká nehoda, ač za to nebudeš moct, a budeš tam mít kit na 70 ccm, a někdo třeba z rodiny bude mít papíry jen na 50ccm....tak to můžou přišít jemu.
Měl jsem bouračku a vše ti proměří, nemohl jsem za to a motor i papíry byly ok, ale jso ui jiné případy. Jinak u 50ccm bych žádný mega rozdíl neviděl v jiném výfuku, taky uvažuj, že čím víc z toho motorku vymačkáš, tím větší úměrné opotřebení motoru je.
Naposledy upravil Maykl dne 16 kvě 2008, 15:05, celkově upraveno 1
---www.maykl-design.wz.cz---
Uživatelský avatar
Maykl

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 28 dub 2008, 22:32
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Suzuki SV 650S

Příspěvekod pajapaja » 09 črc 2008, 13:08

ahoj.před chvílí jsem nechával odkaz na tun.díly na hyosung prima sf a na jedněch z těch stránek jsou i GRAFY :D U JEDNOTLIVÝCH VÝFUKŮ. DOPORUČUJU POROVNAT, JINAK TY STR.VÝFUKY DĚLAJÍ I 30 PROCENT PŘI NORMÁLNÍCH OTÁČKÁCH
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron