Tak skutr je doma

Jede naprosto super akorat to ted nesmim prehanet , o5 zajizdim tentokrat v 3590 km

tryska je 88 ale je to porad ta puvodni kterou byl skutr vybaven od vyroby
Co mne je potesilo ze servisni interval se prodlouzil z 1000km na 2000km na vymenu oleje a z 2000km na serizeni ventilu na 5000km
Subjetivni dojmy z dnesni projizdky domu :
1, skutr jde krasne za plynem od minima zadne kopance ani "premysleni" jestli jet nebo chcipnout
2, kopec u Tesca Eden ( Prazaci znaji) misto 35km/h na plny plyn nyni 55km/h na pul plynu (rychlosti dle tacho)
3, zajimave se zmenil zvuk na takovy dospelejsi
Kdyz jsem tak procital diskuze na foru verim ze nema smysl si to delat doma sam a pak resit problemy.
Cena :
KIT 2500,-
Svicka NGK CR7HSA 120,-
Montaz 2600,-
Pujcovne Yamaha NEOS 50 200,-
Benzin (nedokazal jsem najit hrdlo nadrze

) 50,-
Suma sumarum 5470 ,- CZK a zadny problem ani odrene prsty

Zatim jsem spokojen a doufam ze mi to vydrzi

Posli mi na sebe kontakt do SZ a muzeme se nekdy sejit a nebo muzeme zajet ve stredu na Strahov
To Jel.en : Sorry profesionalni deformace....