Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
20 srp 2012, 12:31
zdravím,
pořídil jsem si skútr Kentoya zongshen zs50qt-4B, 49 cm3 a chtěl bych nějak zvýšit jeho rychlost, pohrál jsem si s tímhle a támhletím šroubem a trochu s jehlou a dosahuji na rovině asi 43 km/h, což je dost neuspokojivé.
Nevěděl by někdo o možnosti zrychlení? (jinak rok výroby 2003)
děkuju
20 srp 2012, 12:43
odstraň restrikce
předpokládám že to bude
tentotakže variátor, válec atp. ale počítej že se dostaneš maximálně k 55 - 60km/h po rovině. Lepší nechat v sérii na drobné pojížďky po městě a na delsí trasy zvolit alespoň 125ccm ( od ledna 2013 řiditelné s ŘP skupiny B)
20 srp 2012, 12:54
moc se v tom zatím nevyznám, jaký restrikce máš na mysli? respektive jak na ně?
20 srp 2012, 13:06
Doporučuji přečíst
zdepak to půjde líp
20 srp 2012, 13:12
děkuju moc
)
20 srp 2012, 13:35
ještě by mě zajímalo, chlápek, co se v tom docela vyzná říkal, že tenhle model nemá variátor, ale odstředivou spojku? tomu mám rozumnět jak? a kdybych chtěl měnit válec, tak to bude tak za 3 litry a získám z toho tak 5 km/h ne?
20 srp 2012, 14:17
- Kód:
chlápek, co se v tom docela vyzná říkal, že tenhle model nemá variátor, ale odstředivou spojku
Nevyzná....
má variátor a za ním odstředivou spojku obojí spojené řemenem zde :
20 srp 2012, 14:49
a není to jen u 4T? tohle je 2T právě..
jsem ztracenej
jsem na to koukal, nikde nejsou takový ty "zmenšovače vstupu" třeba pro vejfuk nebo sání, nikde nic .... napadlo mě vykastrovat vejfuk, ale to by dělalo jen bordel ne? a navíc, by to nevyjelo žádnej kopec....
20 srp 2012, 14:55
Vykastrovat můžeš tak akorát toho, od koho jsi to koupil.
Jestli 2T, nebo 4T je šumák.Tím, že vykucháš výfuk nedocílíš ničeho.Mrkni se, jestli není podložka na variu, nebo plíšek v karburatoru.Pokud tomu nerozumíš ani trochu, a nechceš se v tom šťourat, doporučuju servis.Ale nepočítej s nějakým razantním navýšením rychlosti a výkonu.pojede to o trošinku líp, to jo, ale kopce budeš jezdit tak 30-35 km/h tachometrových, tzn necelých 30 do kopce, po rovině tak cca 50km/h, s tím počítej.
20 srp 2012, 14:57
Hele než se v tom vrtat tak to odvez někam do firmy kde se ti na to kouknou
20 srp 2012, 15:29
před vyndáním víka variátoru je či není potřeba vypustit olej?
20 srp 2012, 15:32
Není olej je jinde
20 srp 2012, 15:40
a není třeba možný, že mám jinší model? má to malučký kola.....a ten kryt, kde by měl být variátor má výpustní kontrolní šroub na olej tzn., uvnitř není řemen, ale řetěz ne?
20 srp 2012, 15:45
Uvnitř je řemen, žádný olej pod víkem nenajdeš. Převodový olej je většinou vzadu u zadního kola, a ten vypustíš tím šroubem.
20 srp 2012, 15:47
S těmi úpravami opatrně,u dvoutaktu to může znamenat i přidření motoru
určitě se poradit s někým skušenějším,ovšem né s tím co ti tvrdil,že to nemá variator
Dvoutakty se dají dobře potunit,ovšem odborně a nejlíp okopírovat již fungující tuning,ušetří to někdy hromadu peněz
,nedovedu si představit jak by to mohlo fungovat s řetězem,leda,že by to mělo klasickou převodovku.
Naposledy upravil
keto dne 21 srp 2012, 13:28, celkově upraveno 1