Ta spojka fuguje tak,že při určitých otáčkách motoru sepne nebo rozepne a rychlost jízdy je pak jen dána otáčkami motoru.Spojkovými pružinami jen měníš místo při kterých otáčkách to má sepnout/rozepnout.
Vždyť Ti to Keto říká: Spojkovými pružinami jen měníš otáčky při kterých to má sepnout/rozepnout. Ale neměň to, potřebuješ napínák a nářadí, a dle tvého vyjadřování soudím, že se s tím budeš sám bez zkušenností akorát trápit, nic víc.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno. Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno
četl jsem, co Keto psal a pochopil jsem, co to udělá jen mi šlo o to, jestli to zlepší jen rozjezdy nebo taky něco jinýho...za předpokladu, že bych měl nářadí, co s tím? prosím :-p
jenže laděnej vejfuk není levná záležitost a ten skútr jsem koupil za 5 litrů :-p nechce se mi do toho moc spát zase a ta tryska, klasicky vybrousit nebo vyměnit?
jina tryska ma smysl s ladakem, pripadne alespon se zvetsenim pristupu vzduchu tryska se meni, jenze bez zasahu do prevodu bude vysledek asi nevalny by to bylo nejlepsi zase prodat