Tak já nevím jestli ten Italjet co máš je nový, nebo z druhý ruky s tím, že restrikce původní majitel odstranil, ale kdyby ne, tak odstanit restrikce. Jestli novej není, začal bych laďákem. Tady máš test fucků -
http://www.scooter-tuning.cz/?idpg=1&id=80 abys věděl, kterej je jak dobrej atd...Pak jde o to jestli ten tebou vybranej taky mají v nabídce viz.
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=346 nebo
http://www.scootland.cz/skutr-italjet-f ... ily/vyfuk/ no a záleží pak taky na tom, jestli do budoucna budeš plánovat předělávku na 70ccm, páč každej fuck není vhodnej jak pro 50ccm, tak i pro 70ccm.
Kdyby to tam nebylo napsaný, doporučil bych ti se poradit s Ondrou na scooter-tuningu, nebo s někým ze Scootlandu. Tel. na ně najdeš na těch stránkách. Pak to chce dát větší trysku do karbece, ale nevím o kolik, poznáš podle barvy svíčky co je to pravý vořechový.Nepamatuju si, jestli sem měnil i válečky, nebo to chodilo dál dobře s těmi originálními, to bys zjistil podle jízdy snad. Výfuk by měl přidat na síle i na maximálce. O kolik se těžko popisuje, páč každej fuck je na tom jinak atd... Po fucku bych šel asi do varce, výběr je samo na tobě, já mám Malossi Multivar 2000 a sem spokojenej + u něj je snad i tvrdší kontrastní pružina u mýho to byla bílá kontrastka - kontrastka tlačí řemenice vzadu tj. u spojky k sobě, takže při rozjezdu to pomůže ve zrychlení a pomáhá to při jízdě do kopce. Jako bys na kole do kopce, nebo při rozjezdu vzadu přehodil na velký kolečko a vpředu na malej tác - silnější zátah na rozjezd, lepší převod do kopce - jen přirovnání ke kolu - ale ono je víc varců na výběr a nevím jestli je to tak u každého, že dostaneš kontrastku k varci. viz.
http://www.scootland.cz/skutr-italjet-f ... /variator/ nebo
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... ngItemID=4 varec přidá hlavně na průběhu zrychlení, tj. scoot zrychlí v kratším čase. Dále po varci bych vyměnil řemen za kevlarovej viz.
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-r ... al-morini/ kevlarový řemen neprokluzuje po řemenicích jako originální řemen, líp se tedy jakoby zachytí o řemenice a tedy opět přidá na zrychlení. Samozřejmě není špatný u výměny fucku, varce, či řemene zkusit jestli by to nejelo líp s jinou váhou válečků, třeba ne, ale co když ano že? Prostě samý ladění no. Dále bych vyměnil spojkový pružinky za tvrdší. To chce koupit sadu pružinek, třeba od Malossi - pozor nevím jestli jsou všechny pružinky vhodné do originální spojky - a zase testovat se kterými se scoot líp rozjíždí a to na rovince, zkusit v kopci zpomalit na skoro zastavení, pak opět přidat a sledovat reakci scoota atd... najdeš je tady
http://www.scootland.cz/skutr-italjet-f ... /variator/ ale taky tady
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=479 No a to je tak nějak všechno no. Pak už asi přijde jenom válec 70ccm. Já sem třeba neměnil spojku za jinou, jako celou spojku ne jen pružinky atd.., páč mi přijde, že originální maká dobře. Snad ten popis stačí. Lepší nemám
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 čer 2009, 17:29, celkově upraveno 1