Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
12 led 2010, 19:00
tj ale si mislim že to ma veci vidrž než 2takt
ja bych zebral te co sem daval link
12 led 2010, 19:50
Lidičky, když si na moji sérii objednám multivar, vystačím si na výměnu jen s pistonem a běžným nářadím(imbus, klíče atd)?
12 led 2010, 19:56
mněl bys sis vistačit ale tomu pistoms stoperu neveřim na pis bych mi nedaval to tlači jak cosi na ten pist mno jak sceš spiše pmeumaticku vrtačku te lepší nebo na vario tu vecičku nwm ted jak se to naziva
12 led 2010, 20:11
Tu druhou věcičku neznám. Pneu nářadí nemám, tak mi zbývá jen piston. Už jsem taky četl že není vhodný, ale když ho doporučují i ve Scootlandu a plno lidí ho používá... a přímo špatnou zkušenost jsem s pistonem nikde nečetl.
V okolí žáden renomovaný opravář
.... jeden co nevěděl co multivar je, chtěl 1500 za práci. Tak raději bych koupil nářadí a udělal si sám. Stejně je to do budoucna potřeba.
12 led 2010, 20:16
cau hele jeste sem se chtěl zeptat čím nejlépe sundám variator u kentoya zoom 50 4t a jaký druh restrikce je u tohoto skutru díky všem
12 led 2010, 20:22
kurka : tam bude na variu kroužek a v karbecu taky plíšek a vnem male dirky tak to vše videlej
a potom ešte asi slepe koleno na fuku
12 led 2010, 21:06
hele četl jsem si na scootland članek o vymene kontrastni pružiny ale asi sem moc nepochopil kdyz si tam dám trochu tvrdší tak co se stane? díky za odpovedi
12 led 2010, 21:30
Kurka20 píše:hele četl jsem si na scootland članek o vymene kontrastni pružiny ale asi sem moc nepochopil kdyz si tam dám trochu tvrdší tak co se stane? díky za odpovedi
zbytečne se bude opoprebovavat řemen
12 led 2010, 21:59
jeste se zeptát kdyz budu u čtyřtaktu vyndavat tenn plíšek s dirkami v karburatoru (restrikce) jestli potom musim přetryskovávát karburator
12 led 2010, 22:06
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/ to si pročti ale bude se to muset asik pretriskovat pač tam pude vice zduchu
12 led 2010, 22:18
Kamilus píše:Lidičky, když si na moji sérii objednám multivar, vystačím si na výměnu jen s pistonem a běžným nářadím(imbus, klíče atd)?
U toho pistonu je důležité , aby tlačil kolmo na dno pístu, ne šikmo !!!
Tedy , že otvor pro svíčku musí být v ose válce. Jinak zmršíš jak válec, tak píst.
Lepší je si udělat nějaký jednoduchý přípraveček na podržení kliky buď na straně várce
nebo na druhé straně u cívek.
13 led 2010, 00:29
Jak poznám, že piston sedí kolmo?
Zeptám se asi přímo v scootlandu, kde to objednávám, jak to s tím je. Měli by to vědět, když to tam prodávají. Máš tip na ten jednoduchý přípravek?
13 led 2010, 07:52
To ze piston sedi kolmo poznas jednoduse a to tak, ze svicka musi byt uprostred hlavy a pak je kolmo na pist. Pokud mas svicku z boku, tak je piston nepouzitelny.
13 led 2010, 09:30
Kamilus píše:Jak poznám, že piston sedí kolmo?
Zeptám se asi přímo v scootlandu, kde to objednávám, jak to s tím je. Měli by to vědět, když to tam prodávají. Máš tip na ten jednoduchý přípravek?
Nevím přesně jak vypadá konkrétně tvůj motor, ale používa se takovýto klíč :
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-u ... vaci-klic/ , který můžeš vyrobit za pár korun i doma.
13 led 2010, 10:38
Tak já mám svíčku tak, že mi míří směrem k přednímu kolu a kouká pěkně dopředu. Tak doufám, že je to případ, kdy se piston dá použít. Co myslíte?