Gilera Runner 50 ---> 125

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod jorgekrupino » 15 lis 2012, 16:03

Ahoj, mám Runnera 50 SP karbec, r.v. 2007 (poslední typ) a říkal jsem si, že nastal čas pořídit větší válec. Má otázka zní. Jde na něj namontovat (bez významných konstručních zásahů) i 125ccm válec, nebo jen 70ccm? Pokud jde i větší, co všechno se pak musí vyměnit? Mám ji v podstatě v sérii pouze s touringovým výfukem (LeoVince) a těžšíma válečkama...
Díky moc za všechny odpovědi...
jorgekrupino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2011, 21:31
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod tyjo » 15 lis 2012, 16:23

Není 125 málo ? :mrgreen:
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod jorgekrupino » 15 lis 2012, 16:33

Otázka nezní, jestli je to málo, ale jestli to vůbec jde :wink: Pokud je to absolutní blbost, tak si koupím jen tu 70ku a bude...
jorgekrupino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2011, 21:31
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod PROOF » 15 lis 2012, 16:44

No to je blbost. :roll:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod sedli » 15 lis 2012, 16:59

Hlavně blbost teď něco překopávat když můžeš jít do 125 ccm i s béčkem...jestli máš zatím Am, počkej na papíry B a pak pořiď 125...v tomto utopíš moc peněz a bude to chtít častou údržbu...musel by jsi vyměnit i variátor, asi karbec, převody a možná i kliku.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod jorgekrupino » 15 lis 2012, 17:14

Já vím, že budu moct mít 125ku od ledna, ale tady jde jednoduše o cenu. 50ku za moc neprodám (mám v papírech maximálku 25km/h, 1 sedadlo a 2kW, navíc mám prasklej jeden plast) a za 10 tis prostě 125 ve slušným stavu neseženu a Runnera 125 už vůbec ne. Navíc se daj od ledna očekávat vyšší ceny ojetejch 125... Jde mi o to, jestli by to spočívalo jen v novejch dílech (a jakejch), nebo zásah do konstrukce...
jorgekrupino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2011, 21:31
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod sedli » 15 lis 2012, 17:22

Tak to je potom na tobě, ale počítej s tím, že ti hrozí riziko pokud tě zastaví policie a pošlou tě na STK, nebo při nehodě může jít všechna vina a škoda na tebe kvůli upravenýmu motoru, i když nejsi viník a na nehodu to nemělo vliv ;-)

Jinak pokud myslíš zásah do rámu, nebo jiné uchycení, tak to ne. Ty sady jsou dělaný tak, aby se odmontovaly původní, nasadil jsi nový komponenty a mohl vyrazit a v případě nutnosti třeba STK mohl zase nahodit původní sériový díly.

Pár informací najdeš zde, co všechno je potřeba : http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/tuning-2t/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod Winterwolf » 15 lis 2012, 17:23

Kup nabořenou 125 a přehoď motor. To je nejlevnější řešení. :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod TUNER » 15 lis 2012, 17:51

No,pokud nechceš jen nějakou litinovou 70ku s kterou budeš někde kolem 8-9 koní,ale budeš chtít aby to jelo jako ta 125 ccm verze,tak počítej s tim že do toho nastrkáš tolik peněz ( klika,válec,variátor,karburátor,klapky,výfuk,spojka + zvon a další drobnosti),že tě vyjde ta 125 ccm stejně draze. Nehledě na to,že to bude hlučný a bude to žrát o nějakej ten litr víc než 125 ccm ve čtyřtaktu,na kterou nebudeš muset sáhnout.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod jorgekrupino » 15 lis 2012, 17:54

To Sedii: Jasně, ale to můžu dostat flastr od policie už teď, neboť maximálku reálně opravdu 25km/h nemám, mám tam 2 sedadla i se stupadlama a výkon je taky větší ;-)
Pomáhači a chrániči mě už stavěli dvakrát (jednou pro jasný přestupek) a jednou preventivně, v prvém případě jsem jel 50 km/h, v druhém asi 60 km/h a ani jednou nic nenamítali... V Čechách Tě na STK nepošlou, pokud moped vypadá civilně a nepadaj z něj kusy za jízdy.
Na STK akorát nastartujou, zkusej, zdali svítí světla a blinkry a překontrolujou VIN (co by taky jinýho dělali), takže toho bych se taky nebál.

To Tuner: Je mi jasný, že to nepojede jak novej Runner 125ka, ale právě by mě zajímalo, kolik bych musel (velmi přibližně) do toho nastrkat peněz, abych z toho měl "průměrnou" dvoutaktní 125ku, někde kolem 12 koní.
jorgekrupino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2011, 21:31
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod TUNER » 15 lis 2012, 19:09

Aby to jezdilo lépe než 125 ccm neni problem,jen je to o penězích. Pokud budeš chtít kupovat nové věci na výkon kolem 12 PS,tak počítej kolem 15-20 000,- za díly.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod Dom999 » 15 lis 2012, 21:14

A srejne to nikdy jako 125 4t nepojede protoze to nebude mit kroutak a budes se v tom furt dokola stourat.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod TUNER » 15 lis 2012, 23:21

Jak jsem psal,aby to jelo lépe než 125 ccm neni nejmenší problem....a ani s krouťákem neni problem,ba dokonce bude vyší,přece jen 2T udělá 2 pracovní cykly za dobu co 4T jeden....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod Dom999 » 15 lis 2012, 23:33

To jo ale ten prubwh je proste jinej je kratkodobej oproti 4t ten jede od nizkejch az po vysoky otacky.
Jinak samozrejme nejni problem aby 70ccm zprasila 125 ccm 4t ale pak na to aednes ve dvou a vykon je ta tam.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Gilera Runner 50 ---> 125

Příspěvekod jorgekrupino » 15 lis 2012, 23:46

Jenže to je právě ono. Nejde mi o to, abych co nejvíc "vytunil" 70 (protože bych stejně musel měnit variátor, karbec a možná fuk), ale zda bych tam prostě nemohl lípnout 125 válec a k tomu dokoupit sériové díly za v podstatě stejnou cenu. Nepotřebuju závoďáka ani nejhlučnější pilu ve městě, ale mopeda, se kterým se po městě nebudu bát, že mě nějakej soutěživej blb přejede...
No a aby to frčelo po rovině 100, když se rozhodnu vyjet někam za město... Je hrozný, když cítíte, jak při 70 km/h dusíte štrůdl aut za sebou :(
jorgekrupino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2011, 21:31
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron