Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
10 dub 2007, 14:50
Zajímá mně, jestli někdo používáte platinový svíčky Denso viz.
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=189De mi o to, jestli má cenu si jí zkusit pokoupit, jestli to má ňákej vliv jak je tam psáno na výkon, zápaly apod.? Nebo vám to přišlo ouplně stejný, jako u toho co používáte normálně B) Předem díky za odpověď
Nechci do toho hned vrazit 350 peněz, kdyš nevim jestli to fakt na něčem pomůže B)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 dub 2007, 14:51, celkově upraveno 1
10 dub 2007, 16:04
Koukám že píšeš na všechny fora co na to řeknou B)
10 dub 2007, 16:10
No co mi zbejvá? Musim se optat co nejvíce lidí, teda mimo toho nedokonalýho co mi tam pouze něco napsal, ale nebyla to odpověď, takže prostě nedokázal pochopit, čeho se otázka týká :rolleyes:
10 dub 2007, 20:20
Myslim že je úplně jedno jakou svíčku tam dáš ale hlavní je pravidelně jí měnit
18 dub 2007, 23:14
no to bychnetvrdil.kazda je jina.mam strikacku a kdyz tam dam normalni tedy bez vstrikovani tak se to ani nehne protoze ma urcite i jinej zavit.mam dojem ze na strikacku ma i delsi zavit ale to presne nevim.
NEJLEPSI JE TAM DAT PODLE MANUALU POPR. DOPORUCENI OD VYROBCE A PRAVIDELNE JI MENIT COZ PRODLOUZI ZIVOTNOST CELYHO MOTORU.POKUD TAM DAVAS CO MAS SAMOZREJME.[b]
19 dub 2007, 05:59
Hm to je sice pěkný, ale dej si do 70ccm válce Polini svíčku od výrobce, určenou pro originální válec
No a jediná svíčka o který sem se dočet v manuálu k tomu válci Polini, mě stála 580kč, páč je to závodní svíčka a vydržela mi 50km, pak zdechla. Hlavně že měla na sobě Made in USA :rolleyes: Byla to nejspíš moc teplá svíčka, páč kdyš sem jí vyndaval, byla horká jak pec v krematoriu. No nic, sem spokojenej se svíčkama NGK R BR8ES a tak u nich zvostanu
Sou zaprvý levnější a za druhý výkonější, než Racing svíčka s nápisem Made in HUSA. B)
05 kvě 2007, 16:08
Jarda: je jasný že tam nedam svíčku která má jinej závit ale je jedno jaká je to značka protože já na enduru nepoznal rozdíl mezi BRISKou a NGK.
05 kvě 2007, 20:42
Co ti k tomu napsat, iridiova nebo platinova svicka ma mit vyzsi provozni spolehlivost, protoze silnejsi jiskra zapali s vetsi jistotou smes ve valci, usazeniny se prakticky netvori a jestli tak rychleki shori. maji vetsi odolnost a minimalne dvojnasobnou zivotnost.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... er34mc.csv
Me by spise zajimalo, kdyz skutr je povetsinou letni zalezitost, coz znamena ze se na nem jezdi hlavne v parnem lete,nestalo by zato zkusit tam dat studounou svicku? Co vy na to?
Naposledy upravil
Mefisto dne 05 kvě 2007, 21:45, celkově upraveno 1
05 kvě 2007, 21:10
a po jak dlouhe dobe je treba svicka vymenit?
05 kvě 2007, 21:15
To zalezi treba jestli jezdis delsi trasy, nebo jen popojizdis po meste. Cili kontrolovat a podle vizuelniho stavu pripadne vymenit, tezko rict, ze ji nemusis 5000km vubec kontrolovat a pak jen vymenit
05 kvě 2007, 21:24
uz mam 8000km asi uz by bylo treba ze?
05 kvě 2007, 21:42
Pokud jsi se za celou dobu na ni nepodival tak urcite B)
06 kvě 2007, 10:19
tak nekolikrat sem se na ni dival a na garancce taky a zatim v pohode!
06 kvě 2007, 16:48
2KYBLOS: Neuvazujes o studene svicce?
07 kvě 2007, 10:54
tak ja tam mam iridiovou. Rozdil nebyl nijak markantni - na prvni projizdce, ale motor se krapet ztisil, jde o neco hladceji - mensi vibrace- a jede o neco lepe, ale o maly...spotrebu nemerim, vem ji cert!ale nezda se, ze by se nejak extra snizila...Cest H.
jinak svicka je dalsi z vyctu "bezpecneho" tuningu - viz.variator, remen, spojka, svicka.....