Denso - zapalovací svíčky

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Denso - zapalovací svíčky

Příspěvekod KYBLOS » 10 dub 2007, 14:50

Zajímá mně, jestli někdo používáte platinový svíčky Denso viz.

http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=189

De mi o to, jestli má cenu si jí zkusit pokoupit, jestli to má ňákej vliv jak je tam psáno na výkon, zápaly apod.? Nebo vám to přišlo ouplně stejný, jako u toho co používáte normálně B) Předem díky za odpověď :) Nechci do toho hned vrazit 350 peněz, kdyš nevim jestli to fakt na něčem pomůže B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 dub 2007, 14:51, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod freerider » 10 dub 2007, 16:04

Koukám že píšeš na všechny fora co na to řeknou B)
Piaggio NRG AC Hebo alu I, Yasuni scooter R, Motoforce racing, C4, dellorto 21 black, varec Hebo, kevlar řemen, vložka Malossi, vylepšený airbox, černá kontrastka, teploměr Koso II, tryska 88, diody na masce, dělá se nádech na chlazení http://www.nrg.tym.cz
freerider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio NRG 50
Tuning / úpravy: Modrý led diody,laďák ten musí b

Příspěvekod KYBLOS » 10 dub 2007, 16:10

No co mi zbejvá? Musim se optat co nejvíce lidí, teda mimo toho nedokonalýho co mi tam pouze něco napsal, ale nebyla to odpověď, takže prostě nedokázal pochopit, čeho se otázka týká :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod xXx » 10 dub 2007, 20:20

Myslim že je úplně jedno jakou svíčku tam dáš ale hlavní je pravidelně jí měnit ;)
Uživatelský avatar
xXx

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 237
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Lidice kousek od Kladna
Skútr / moto: ratlook vespa clx 150

Příspěvekod Jarda » 18 dub 2007, 23:14

no to bychnetvrdil.kazda je jina.mam strikacku a kdyz tam dam normalni tedy bez vstrikovani tak se to ani nehne protoze ma urcite i jinej zavit.mam dojem ze na strikacku ma i delsi zavit ale to presne nevim.

NEJLEPSI JE TAM DAT PODLE MANUALU POPR. DOPORUCENI OD VYROBCE A PRAVIDELNE JI MENIT COZ PRODLOUZI ZIVOTNOST CELYHO MOTORU.POKUD TAM DAVAS CO MAS SAMOZREJME.[b]
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod KYBLOS » 19 dub 2007, 05:59

Hm to je sice pěkný, ale dej si do 70ccm válce Polini svíčku od výrobce, určenou pro originální válec :) No a jediná svíčka o který sem se dočet v manuálu k tomu válci Polini, mě stála 580kč, páč je to závodní svíčka a vydržela mi 50km, pak zdechla. Hlavně že měla na sobě Made in USA :rolleyes: Byla to nejspíš moc teplá svíčka, páč kdyš sem jí vyndaval, byla horká jak pec v krematoriu. No nic, sem spokojenej se svíčkama NGK R BR8ES a tak u nich zvostanu :D Sou zaprvý levnější a za druhý výkonější, než Racing svíčka s nápisem Made in HUSA. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod xXx » 05 kvě 2007, 16:08

Jarda: je jasný že tam nedam svíčku která má jinej závit ale je jedno jaká je to značka protože já na enduru nepoznal rozdíl mezi BRISKou a NGK.
Uživatelský avatar
xXx

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 237
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Lidice kousek od Kladna
Skútr / moto: ratlook vespa clx 150

Příspěvekod Mefisto » 05 kvě 2007, 20:42

Co ti k tomu napsat, iridiova nebo platinova svicka ma mit vyzsi provozni spolehlivost, protoze silnejsi jiskra zapali s vetsi jistotou smes ve valci, usazeniny se prakticky netvori a jestli tak rychleki shori. maji vetsi odolnost a minimalne dvojnasobnou zivotnost.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... er34mc.csv

Me by spise zajimalo, kdyz skutr je povetsinou letni zalezitost, coz znamena ze se na nem jezdi hlavne v parnem lete,nestalo by zato zkusit tam dat studounou svicku? Co vy na to?
Naposledy upravil Mefisto dne 05 kvě 2007, 21:45, celkově upraveno 1
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod petridas » 05 kvě 2007, 21:10

a po jak dlouhe dobe je treba svicka vymenit?
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod Mefisto » 05 kvě 2007, 21:15

To zalezi treba jestli jezdis delsi trasy, nebo jen popojizdis po meste. Cili kontrolovat a podle vizuelniho stavu pripadne vymenit, tezko rict, ze ji nemusis 5000km vubec kontrolovat a pak jen vymenit
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod petridas » 05 kvě 2007, 21:24

uz mam 8000km asi uz by bylo treba ze?
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod Mefisto » 05 kvě 2007, 21:42

Pokud jsi se za celou dobu na ni nepodival tak urcite B)
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod petridas » 06 kvě 2007, 10:19

tak nekolikrat sem se na ni dival a na garancce taky a zatim v pohode!
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod Mefisto » 06 kvě 2007, 16:48

2KYBLOS: Neuvazujes o studene svicce?
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod skopi » 07 kvě 2007, 10:54

tak ja tam mam iridiovou. Rozdil nebyl nijak markantni - na prvni projizdce, ale motor se krapet ztisil, jde o neco hladceji - mensi vibrace- a jede o neco lepe, ale o maly...spotrebu nemerim, vem ji cert!ale nezda se, ze by se nejak extra snizila...Cest H.

jinak svicka je dalsi z vyctu "bezpecneho" tuningu - viz.variator, remen, spojka, svicka.....
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků