CPI Oliver - tuning

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

CPI Oliver - tuning

Příspěvekod Luboš Voral » 10 říj 2006, 21:11

Máte někdo radu na tuhle značku?
jestli to mácenu tunit více
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod KYBLOS » 10 říj 2006, 21:35

[quote=Luboš Voral]Máte někdo radu na tuhle značku?
jestli to mácenu tunit více[/quote]


No já s touto značkou zkušenosti nemám a tak ani nevím jestli to má cenu, ale jenom si myslím, že se tomu nějak přidat asi dá, páč když jsem kokl na tyhle stránky:
http://www.vltava2000.cz/scooter%2Dtuni ... mentID=691 příde mi to, že je tam na Oliwer toho celkem hodně.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 21:52

je to kopie minareli AC motoru takze zadnej problema za na kliku..
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Luboš Voral » 11 říj 2006, 15:30

Díky moc za odpovědi a rady.
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod pavel.tenista » 11 říj 2006, 18:27

spis se ptej co bys chtel vedet :-)
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Marios » 11 říj 2006, 22:08

Tuning se na tom dá a vcelku je to dostupné
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Luboš Voral » 12 říj 2006, 11:44

Myslel jsem jen tak všeobecně ,ale nevím jestli se to vyplatí protože tedˇ uvažuju o koupi něčeho většího( 400 a víše kubíků).Jezdíto v celku dobře a s mýma kilama má chudákco dělat
Naposledy upravil Luboš Voral dne 12 říj 2006, 11:46, celkově upraveno 1
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod pavel.tenista » 12 říj 2006, 15:55

¨nevyplati se ti to-to rikam na rovinu :-)
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Luboš Voral » 12 říj 2006, 19:20

dik a asi máš pravdu ještě uvidím
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod Marios » 12 říj 2006, 19:57

Dej vědet :o
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod pavel.tenista » 13 říj 2006, 21:08

[quote=Luboš Voral]dik a asi máš pravdu ještě uvidím
[/quote]

ja nemam pravdu-ja to vim z vlastni zkusenosti:
400cc b ude zrat min
400cc ma vetsi nadrz-kdyz mas nadrz na 6l a zere ti to pak 6/100 tak jezdis od pumpy k pumpe
400cc si micha olej samo-kdyz das 21mm karbec a vetsi tak je lepci se na original olejovou pumpu uz nespolehat...
400cc je na ten vykon staveny-u 50/70cc muzes mit problem ze to proste jednou jede a podruhy nejede-at si kazdej rika co chce ale proste problemy s tuningem sou

ale zas ti nikdo nenahradi to ze si mas s cim hrat :D
:cyclops: :cyclops:
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron