Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Co s výkonem?

09 čer 2009, 23:26

hojte všeci!! jak vám to jezdí?? v poslední době jsem otestoval pár motorek s výkony 100 - 150 koní a tak nějak mi ten můj oblíbenec přestává stačit. má tady někdo zkušenost se zvyšováním výkonu u Burgmana 650?? filtr...výfuk...apod. co se s tím dá všechno udělat?? a o kolik se zvedne výkon, potažmo krouťák??
moje poslední informace u výfuku byla cca 2-3 hp za brutálních 14 litrů :(
budu rád za každou radu, protože ať hledám jak hledám, tak pořád nic (asi neumím hledat :D )

Re: co s výkonem

10 čer 2009, 00:07

já ti teda neporadim, ale chci se te zeptat na jednu vec. Myslíš, že to má cenu? Říkal si, že si zkoušel motorku se 100 až 150 koňma a ten burgman má kolik? Koukal sem na toho 2009 a má asi 62 koní, tak tim výfukem teda přidáš 2-3 valachy a co jako? To snad ani nepoznáš ne? Nechci tě odrazovat nebo tak, jenom se ptám. Protože z mýho pohledu je to zbytečnost a docela drahá musim říct :) Možná teda s dalšíma úpravama bys to zvedl o víc, ale jestli ty prachy co do toho dáš nedaj dohromady slušnej základ na novou, silnější mašinu, když pak prodáš to co máš, tak si jí snad můžeš koupit. Ale jak říkám jen se ptám. Díky.

Re: co s výkonem

10 čer 2009, 07:11

překopej to na hayabusu nic jinýho asi nepomůže :P

Re: co s výkonem

10 čer 2009, 09:53

Side, člověče, nemáš z toho buráka lézt na motorky a nemáš pak takový dilema :D :D :D :D
Jinak si myslím co ti předemnou: za tuning pro pár koníků moc peněz a stejně budeš pošilhávat jinde. Když 100 koní - tak na motce a ne skútříku. On tě totiž nevzal, myslím si, jen ten výkon, ale určitě i celkově jiný, sportovní styl jízdy, a to u buráka nenajdeš 8)

Re: co s výkonem

10 čer 2009, 18:01

Kup si to co má Paul.Je to i to i to ale sto koní to nemá. :mrgreen:

Re: co s výkonem

10 čer 2009, 23:48

znova zdravím, jakožto nováček se to asi sluší:). no budu reagovat na všechny odpovědi obecně. tak před burgmanem jsem měl gsr 600,ale byla to malá motorka (mám 195 cm ......) a to je celý problém. jezdím teď po praze (jsem z Karviné 8) ) a B je excelentní v praktičnosti, protože to co uložím do té motorky, tak to musí mít banda s malými auty "kombíka" :D . hayabusu jsem si byl málem obědnat předevčírem:) (2009 je supr dupr a je i na moji výšku!!), ale cesty na východě prahy stojí co se týče kvality za hovn.. a nakonec, tam neuložíš nic (i peněženka je problém!:))
GP800 jezdím každý den, jelikož ji má můj společník a musím říct, že to je pila a nic mezi skůůůtry se jí nevyrovná a to jsem testoval i šíleného maxe:) zde se bavím o zrychlení, protože do zatáček mi GP800 proti Burgu a Maxe připadá jako to klopit na židli v kuchyni ( je to jen můj pocit??? mám skoro dva metry a těžiště taky dělá hodně.....) , každopádně provedení je geniální! taková všudypřítomná kompaktnost stroje....brzdy:) a tak, no dobre no:) (beru to jako ferrari) (kámoš si koupil luxusní integrálku GIVI (právě GP800) a nevejde se mu pod sedlo!!!!.....) italové jsou jináč supr!! RSV 1000 mňam :)
chci zkrátka zůstat u B a i 8 koníků je v pohodě, vzhledem k váze stroje se to pozná, není to auto. výfuk jsem našel i za 6600 vč. DPH to je starvitelné, ale očekávám, že najdu nějakou komplexní kůru, jestli mi teda kucíí rozumíte???

Re: co s výkonem

11 čer 2009, 06:39

a co toho buráka doplnit o Manu 850? :D

Re: co s výkonem

11 čer 2009, 10:31

Koupit T-Maxe 750ccm 3válec, který by se měl ukázat v roce 2010 - jediné řešení :-) do té doby to přežít na buráku.
Odeslat odpověď